معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: کرمانشاه میزبان نمایشگاه سراسری صنایع دستی می شود.
کد خبر: ۴۴۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 19 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،پروانه حیدری ، اظهار کرد: نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات استانها از 15 تا 20 شهریور در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.
 
وی گفت: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار خواهد شد.
 
این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: هنرمندان و صنعتگران برجسته سراسر کشور در این نمایشگاه حضور می یابند و آخرین تولیدات سنتی خود را به معرض نمایش و فروش قرار خواهند داد.
 
حیدری تاکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصت مناسبی است که هنرمندان برجسته کشور گردهم آیند و ضمن فروش تولیدات خود، به بحث و تبادل نظر و تعامل با یکدیگر و استفاده تلفیقی از هنرهای یکدیگر بپردازند.
 
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: همچنین حضور در این نمایشگاه ها می تواند کمک قابل توجهی به اقتصاد هنرمندان فعال در عرصه صنایع دستی باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه نگاه ویژه ای به حضور هنرمندان استان در نمایشگاه های داخلی و خارجی دارد و همواره به دنبال فراهم آوردن چنین موقعیت هایی است که هنرمندان استان بتوانند در نمایشگاه ها حضور یابند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار