مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه در طول سال گذشته (1395)، 8500 نفرساعت کلاس آموزشی به منظور آموزش رانندگان بدو ورود برگزار شد، گفت: بیش از 850 تاکسیران کرمانشاهی در این کلاسها آموزش دیدند.
کد خبر: ۴۴۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 19 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی، سجاد سلیمانی افزود: دوره های آموزشی بدوورود و ضمن خدمت تاکسیرانان با کاربری ویژه فعال در پایانه های فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی تاکسیرانان به شهروندان و مسافرین در پایانه ها و فرودگاه برگزار می شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم آموزش تاکسیرانان تازه کار، بر نحوه اجرایِ این دوره های آموزشی اشاره کرد و افزود: این دوره های آموزشی به مدت 10 ساعت با عناوین و دروس آموزشی" آشنایی با فرهنگ بومی، اخلاق حرفه ای، اصول آداب و تشریفات، آئین نامه های رفتاری و انضباطی تاکسیرانان، شهرشناسی، آئین نامه جدید راهنمایی و رانندگی، اطفاء حریق، امداد و نجات، آشنایی با مبانی حمل و نقل شهری، آشنایی با قوانین و حقوق شهروندی" مشتری‌مداری، برگزار می گردد.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه تاکیدکرد: آموزش تاکسیرانان ویژه پایانه های مسافربری درون شهری و تاکسیهای ویژه فرودگاه و همچنین متولیان سرویس مدارس که در طول سال برگزار گردیده یکی از سیاست های سازمان آموزش تاکسیرانان در حوزه های مختلف است.

سلیمانی افزود: در این دوره های آموزشی، افراد تازه وارد پیش از ورود به جمع رانندگان تاکسی شهر تحت آموزش قرار می گیرند و در پایان برای تاکسیرانانی که در این دوره شرکت کرده اند گواهینامه پایان دوره صادر می شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار