معاون اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری مراسم شب قدر در ۸۰۰ مسجد شهری و روستایی استان خبر داد و گفت: مراسم اعتکاف نیز از ۲۴ رمضان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۴۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 15 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد ، شب های قدر را بهترین بهانه برای شب زنده داری و راز و نیاز با پرودگار دانست و اظهار داشت: بخشندگی خداوند حد و مرز ندارد و اگر بندگان طلب بخشش و مغفرت کنند خداوند گناهان آنها را عفو خواهد کرد و برای طلب بخشش هیچ شبی برتر از شب های قدر نیست.

وی افزود: شب های قدر برتر از هزار ماه است که در آن شب ملائکه مامور رساندن دعای سلامتی از طرف خداوند به بندگان هستند لذا باید مقدمات حضور در شب های قدر را فراهم کنیم تا بتوانیم فضائل شب قدر را درک کنیم.

حجت الاسلام فتح الهی نژاد گفت: در این راستا در شب های قدر بیش از ۳۰۰ مسجد شهری و روستایی کرمانشاه آماده برگزاری مراسم احیا است.

وی خاطر نشان کرد: به این منظور تعدادی از سخنرانان ویژه در این شب‌ها در مساجد به ایراد سخنرانی می پردازند و همچنین برنامه هایی از قبیل خواندن نماز قضا، قرائت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فتح الهی نژاد همچنین تصریح کرد: آیت الله خشنودی، حجت الاسلام ذهیری، حجت الاسلام لونی علی گودرزی و آیت الله اصفهانی در مسجد جامع، مسجد حاج شهباز خان، مسجد النبی و مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه طی شبهای قدر به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت: همزمان با مرکز استان در بیش از ۵۰۰ مسجد در شهرستانها مراسم احیا برگزار خواهد شد. در مجموع ۸۰۰ مسجد استان پذیرایی مومنان شب‌زندار هستند.

حجت الاسلام فتح الهی نژاد در خصوص زمان برگزاری مراسم اعتکاف در استان نیز گفت: این مراسم از ۲۴ رمضان در ۳ مسجد مرکز استان شامل مسجد النبی طاقبستان، مسجد جامع کرمانشاه و مسجد حاج شهبازخان برگزار می‌شود.

وی در پایان از مومنین و روزه داران خواست تا برای سلامتی مقام معظم رهبری، رفع مشکلات جوانان و نابودی دشمنان اسلام و مسلمین دعا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار