سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی با خانواده های معظم شهدا دیدار کرد.
کد خبر: ۴۴۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 15 June 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه،  دکتر یاسر علیزاده سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان به دیدار دو خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز شهرستان ثلاث باباجانی رفتند و ضمن دلجویی از آنان، یاد این اسوه های مقاومت را گرامی داشتند.

وی در این دیدار از خانواده های شهدا به عنوان سرمایه های معنوی کشور یاد کرد و دیدار با آنان و تکریم و احترام به این خانواده ها را مایه دلگرمی مسىولان برای انجام بهتر وظایف و همچنین یکی از مصادیق زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست.

این مقام مسئول افزود: همه ما مدیون فداکاری و جانفشانی های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و بی شک امروز نیز سهم خانواده‌های شهدا و جانبازان عزیز در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، کمتر از شهیدان نیست.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، این دیدارها را فرصتی برای پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و نیز بهره مندی مسئولین از روحیه والای انقلابی و معنوی خانواده های شهدا برشمرد. 

گفتنی است، در این دیدارها که به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی انجام گرفت ضمن دلجویی و تفقد از خانواده های معظم شهدا و جانبازان سرافراز شهرستان ثلاث باباجانی به آنها هدایایی از سوی شبکه دامپزشکی این شهرستان اهدا گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار