نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: "شهدا" بالاترین خدمت را انجام دادند.
کد خبر: ۴۴۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 14 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  ایثار "واحد کرمانشاه" به منظور دیدار و سرکشی از خانواده معظم چهاردهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، پاسدار رشید اسلام فریدون احمدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه حضرت آیت اله علما به همراه حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه با حضور در منزل شهید احمدی، از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کرد.

آیت اله علما در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا  گفت: شهدای عزیز در محضر خدای متعال و عندربهم یرزقون هستند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: اگر چه فقدان شهدا برای ما و خانواده های شهدا بسیار سخت و سنگین است اما خدای متعال اجر و مزد این صبر و شکیبایی را به بهترین وجهی جبران می کند.

آیت اله علما اظهار داشت: خدمتی که این شهدای مدافع حرم انجام دادند خدمتی منحصر به فرد بوده و بالاتر از این خدمتی نیست و خدای متعال می داند که چه می کند و انشاء الله اجر و پاداش ان را نیز خواهد داد.

در ادامه این مراسم سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف و خانواده معظم شهید فریدن احمدی خاطراتی را از زندگی و زحمات این شهید مدافع حرم در دفاع از حرمین شریفین بیان کردند.

در پایان این دیدار آیت اله علما با اهدای لوح سپاس، ازخانواده معظم شهید والامقام فریدون احمدی تجلیل شد.

گفتنی است: پاسدار رشید اسلام شهید فریدون احمدی در تاریخ 15/11/95 پس از ماه ها اسارت بدست گروهک های تروریستی تکفیری در حلب سوریه(خان طومان) به درجه رفیع شهادت نائل آمده و پیکر پاکش پس از 14 ماه اسارت به میهن اسلامی بازگشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار