مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: آموزش‌های رایگان این اداره‌کل در کارگاه‌های آموزشی، گامی موثر در راستای تولید و اشتغال استان است.
کد خبر: ۴۴۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 13 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،داود ناصری‌امید ، اظهار داشت: آموزش‌های رایگان اداره‌کل فنی و حرفه‌ای در کارگاه‌های آموزشی، گامی موثر در راستای تولید واشتغال استان است.

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: کارگاه آموزش تولید محصولات گلخانه‌ای و پرورش گل‌های آپارتمانی در مرکز شماره یک فنی و حرفه‌ای کرمانشاه به شهروندان آموزش رایگان ارایه می‌دهد.

وی به 90 ساعت آموزش در این کارگاه‌ها به پرورش‌ دهندگان گیاهان آپارتمانی اشاره و بیان کرد: کشت گیاهان گلخانه‌ای نظیر پرورش گیاهان دارویی و قارچ نیز در این کارگاه‌ها ارایه می‌شود.

ناصری‌امید خاطرنشان کرد: کارآموزان با مراجعه به این کارگاه‌ها بدون پرداخت هزینه می‌توانند در هر یک از 53 کارگاه این مرکز ثبت‌نام کنند و با فراگیری آموزش‌های کوتاه مدت زمینه اشتغالزایی را برای خود در بازار کار فراهم کنند.

این مسؤول به افزایش کیفیت محصول و صرفه‌جویی در مصرف آب در کشت‌های گلخانه اشاره کرد و افزود: شهروندان برای خرید گل‌های گلخانه‌ای می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار