مختار برزگرفرد در گفتگو با تابناک:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه گفت:طرح سنجش سلامت برای 20 درصد از نوآموزانی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند نیم بها و رایگان انجام می شود،و هزینه پرداختی خانواده ها برای انجام این طرح مبلغ 200 هزار ریال است که هنگام مراجعه خانواده ها به پایگاه های طرح سنجش از آنان دریافت می شود.
کد خبر: ۴۴۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 13 June 2017
 مختار برزگرفرد در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: پیش بینی ما اینست که 750 نوآموز کلاس اولی در پایگاه طرح سنجش سلامت آموزش و پرورش ثبت نام کرده و مورد سنجش قرار گیرند.

وی خاطر نشان کرد:برنامه زمان بندی شده برای فعالیت پایگاه طرح سنجش سلامت نو آموزان تا پایان مرداد ماه است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاوه اظهار داشت: وضعیت ایمن سازی (واکسیناسیون)، پایش رشدی، ارزیابی بینایی، شنوایی و اختلالات گفتاری، آمادگی تحصیلی، ارزیابی رفتاری، بهداشت دهان و دندان و معاینات پزشکی عمومی را از جمله موارد مورد توجه در طرح سنجش سلامت نوآموزان  است

وی تصریح کرد: نوآموزان که در طرح سنجش سلامت مشکوک به مشکل شناخته شوند، برای ارزیابی های ویژه به پایگاه های تخصصی ارجاع داده خواهند شد.

برزگرفرد در پایان افزود:فرآیند خدمات دهی به نوآموزان و اولیای آنان که در یک پایگاه ثابت و 4 پایگاه سیار در شهر پاوه و مناطق نوسود و باینگان مستقر می باشند، در حال انجام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار