حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:حدود ۱۴ میلیارد ریال از این میزان کمک مردمی صرفا برای اطعام بیش از ۱۳۸ هزار نفر در استان هزینه شده است.
کد خبر: ۴۴۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 13 June 2017
حسین خدر ویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:برپایی سفره های افطار،  تهیه و توزیع غذای گرم و سبدهای حاوی جیره خشک از مصادیق اطعام نیازمندان در ماه رمضان است  که در حال حاضر ستادهای کمیته امداد در مساجد، معابر و دفاتر این نهاد در شهرستان های استان آماده جذب کمک های نقدی و غیر نقدی خیران و ثبت نام از حامیان نیکوکار است.

وی خاطر نشان کرد:هرساله در ماه مبارک رمضان این نهاد ضمن همکاری با خیران نیک اندیش، ادارات و ارگان ها از ظرفیت های آنان جهت اطعام، حمایت و دستگیری از نیازمندان واقعی بهره می گیرد و امیدواریم این سنت امسال نیز اجرا شود که ما  جمع آوری حدود ۲۰ میلیارد ریال کمک مردمی در این ماه مبارک برای اطعام نیازمندان و مددجویان تحت حمایت در استان را پیش بینی می کنیم 

خدرویسی تصریح کرد: بیش از۲۰۰ هزار نفر تا پایان ماه رمضان با جمع آوری این میزان کمک مردمی بر خوان کرم خیران و نیکوکاران اطعام شوند.

وی ابراز داشت:  اجرای طرح اکرام ایتام و اکرام فرزندان خانوارهای مشمول "طرح محسنین" در تمام سال به ویژه طی ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار داشت: کمیته امداد در این طرح به جذب حامیان خیر برای دستگیری از ایتام و فرزندان خانوارهای محسنین دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کارافتاده می پردازند وطبق آخرین آمار بیش از هفت هزار و ۶۳۶ یتیم و فرزند محسنین در استان کرمانشاه از حمایت ۲۸هزار حامی نیکوکار بهره مند می شوند.

گفتگو از صفورا دانایی فرد



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار