رئیس هیأت شطرنج سمنان خبر داد
رئیس هیأت شطرنج استان سمنان با بیان اینکه پیگیر اخذ میزبانی مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر هستیم، گفت: این اتفاق رویدادی کم‌نظیر در استان سمنان خواهد بود.
کد خبر: ۴۴۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 13 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمودرضا گل‌هاشم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره مهم‌ترین برنامه‌های این هیأت در سال جاری اظهار کرد: سال ۹۶ هم مانند سال‌های گذشته برنامه‌های خاصی را در هیأت شطرنج استان سمناندر دستور کار داریم.

وی ادامه داد: از برگزاری مسابقات درون‌استانی در رده‌های سنی مختلف تا اعزام به مسابقات کشوری در برنامه‌های سال ۹۶ هیأت گنجانده شده است.

رئیس هیأت شطرنج استان سمنان با تأکید بر اینکه دریافت میزبانی مسابقات بین‌المللی جام فجر مهم‌ترین برنامه هیأت شطرنج استان در سال ۹۶ است، تصریح کرد: پیگیر اخذ مجوز برای میزبانی این رویدار بزرگ و بی‌نظیر در استان هستیم.

گل‌هاشم افزود: میزبانی رقابت‌های بین‌المللی جام فجر بستر مناسبی برای توسعه رشته شطرنج در استان سمنان و جذب علاقه‌مندان به این رشته است.

وی در تشریح برنامه‌های آموزشی هیأت شطرنج استان سمنان اضافه کرد: حضور اساتید بزرگ شطرنج کشور برای برپایی کلاس‌های آموزشی نیز از برنامه‌های مهم ماست.

رئیس هیأت شطرنج استان سمنان ادامه داد: آشنایی با دانش روز جهان در این رشته و ارتقای سطح اطلاعات شطرنج‌بازان استان سمنان از مهم‌ترین اهداف ما برای دعوت از استادان بزرگ شطرنج کشور به استان سمنان است.

گل‌هاشم با بیان اینکه استعدادیابی هم ازجمله برنامه‌های مهم ما همانند سال‌های گذشته در سال ۹۶ است، اظهار کرد: استعدادیابی برنامه‌ای ثابت در تقویم ورزشی هیأت شطرنج استان سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار