رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به بازدید نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو از اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب از کمک 120 میلیون تومانی این نماینده جهت خرید وسایل کمک توانبخشی و توزیع آن بین مددجویان بهزیستی شهرستان دالاهو و اسلام آبادغرب خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 11 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه امروز فرشته اکبری اظهارداشت: همچنین  دکتر فلاحت پیشه در این بازدید طی ملاقات های حضوری با مددجویان از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این قشر قرار گرفت.

به گفته اکبری، خرید وسایل کمک توانبخشی شامل 55 دستگاه ویلچر برای بزرگسالان بود که اقدامی بی نظیر در شهرستان های اسلام آبادغرب و دالاهو به حساب آمد و علاوه بر این 11 دستگاه ویلچر ویژه کودکان نیز خریداری شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام آبادغرب خرید 12 دستگاه ویلچر حمام، 13 مورد تشک مواج، 25 مورد عصای مچی، 12 مورد واکر، 30 مورد عصای زیر بغل، 10 مورد تشک ویلچر و همچنین وسایل بهداشتی را از دیگر وسایل کمک توانبخشی خریداری شده برای مددجویان ذکر کرد.

این مسئول هدف از این اقدام نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در خانه ملت را بهبود وضعیت زندگی مددجویان اعلام کرد و گفت: علاوه بر این دکتر فلاحت پیشه مبلغ 12 میلیون تومان نیز از طریق کمک های موردی به تعداد 75 خانوار از مددجویان اعطا کرد.

اکبری تصریح کرد: 3 هزار و 287 پرونده مددجویان در بهزیستی اس شهرستان وجود دارد که در بخش های مختلف توانبخشی، حمایتی، مشارکت ها، پیشگیری و .. خدمات ارائه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار