شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام با انتشار بیانیه ای ،ضمن محکومیت شدید حرکت تروریستی اخیر در پایتخت کشور ،شهادت جمعی از هموطنان عزیمان در این عملیات تروریستی را تسلیت گفت .
کد خبر: ۴۳۸۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 09 June 2017
شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام با انتشار بیانیه ای ،ضمن محکومیت شدید حرکت تروریستی اخیر در پایتخت کشور ،شهادت جمعی از هموطنان عزیمان در این عملیات تروریستی را تسلیت گفت .
 
به گزارش تابناک ایلام ،متن این بیانیه بدینشرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم

«و الذین قتلوا فی سبیل الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهم»

«كسانی كه در راه خدا كشته شدند، خداوند هرگز اعمالشان را ضایع نگرداند و آنان را به سعادت هدایت كند و امورشان را اصلاح نماید و به بهشتی كه قبلاً مقامات آن را به آنها شناسانده است، واردشان می سازد.»

 

«اینبار دستان پلید افراط و خشونت از آستین مدعیان مبارزه با خشونت وافراط گرایی بیرون آمد تا ورقی دیگر از خوی توحش پناه گرفته در پشت نقاب ایدئولوژی دروغین آغشته به افراطی گری را در قلب ایران نمایان کند . جوخه های ترور افراط گرایان تکفیری روز گذشته ودر دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان ،در دو عملیات تروریستی هولناک یکی در مرکز دمکراسی پایدار ایران اسلامی ودیگری در مرقد بنیانگذار مترقی ترین نظام مردمسالار دینی ،جمعی از هموطنان روزه دارمان را به شهادت رسانیده وعده ای را نیز مجروح نمودند.

تروریست‌های تکفیری که به نام دین وشریعت بر رخسار پاک ونورانی اسلام عزیز تیغ کشیده وبا حرکات سبوعانه خود بدنبال خدشه دار نمودن چهره رحمانی اسلام هستند، باید بدانند که این حرکات موذیانه وردیلانه ،کمترین خللی در اراده وعزم پولادین ایرانیان در دفاع از کیان ایران اسلامی وارد نکرده و دولت ونظام جمهوری اسلامی را در مبارزه با این عوامل پلید و قطع ایادی ناپاک آنان مصمم تر خواهد نمود.

شبکه های ترور و اذناب آنان بهتر است که بدانند ،ملت ایران از بدو تاسیس این انقلاب و گامهای بعدی آن یعنی تثبیت و تحکیم آن، همواره با واژ ه شهادت وشهادت طلبی مانوس بوده و ایثارگرانه درخت تنومند انقلاب اسلامی را با خون جوانان خود آبیاری نموده اند ، بطور قطع این حرکات ایذایی نه تنها در اراده آن کمترین خللی وارد نمی کند،بلکه آنان را در راه مبارزه با افراط وخشونت ،دفاع از کیان مملکت وتعقیب مزدوران وخائنین به این ملت جری تر خواهد کرد.

دست نشاندگان وایادی استکبار و صهینونیزم بین الملل و نوادگان ناپاک ابوسفیان وابولهب هم بدانند که ملت ایران یک دل و یک صدا، متحد در مقابل هر نیروی اهریمنی که بخواهد به این آب و خاک تعرض نماید، چون صخره‌ای محکم و استوار خواهند ایستاد و در برابر تهدید آرامش و امنیت خود با احدی مماشات نخواهد کرد.

شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام ،ضمن محکومت شدید این اقدام سبوعانه گروهک تکفیری ،شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان را به پیشگاه با عظمت ملت شهادت طلب ایران ،خانواده معظم ومعزز شهدای این عملیات ترورویستی تبریک وتسلیت عرض نموده وشفای عاجل مجروحین این حادثه غمباررا از خداوند رحیم مسئلت می نماید..

همچنین این شورا بر خود لازم می داند از اقدام به موقع و دلاورمردیهای نیروهای امنیتی ،انتظامی وپاسداران و ارتشیان همیشه قهرمان ،در کنترل هوشیارانه این حادثه مهلک وپایان دادن به این غائله غمبار تقدیر وتشکر نماید .انتظار می رود دستگاههای فوق با اتخاذ تمهیدات لازم و تعقیب عوامل صفی وستادی این عملیات ذلیلانه وانتقام خون ریخته شده بی گناهان ،مرحمی بر دل ریش شده ایرانیان همیشه سرافراز گذاشته مثل همیشه دشمنان را در طرح ریزی چنین حرکات مذبوحانه ای برعلیه ملت ایران ناکام ونامید نمایند.»

                                                       شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار