سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت:مزدوران تروریستی - تکفیری و اربابان آن بدانند در صورت هرگونه اقدامات تروریستی و خرابکارانه در کشور ایران از ما سیلی محکمی خواهند خورد.
کد خبر: ۴۳۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 08 June 2017
 سید قاسم جاسمی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت:  رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: عوامل تروریستی تکفیری پس از چندین ساعت درگیری با نیروهای  حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعت ۱۳ روز گذشته امنیت و آرامش به مجلس شورای اسلامی برگشت.

وی ابراز داشت: چهار نفراز عوامل تروریستی- تکفیری پس از ورود از در مجلس شورای اسلامی با نیروهای حراستی و حفاظتی مواجه شدند.
 
وی با بیان اینکه یک نفر  با حمله انتحاری کشته و  سه نفر دیگر نیز به هلاکت رسیدند، افزود: پس از چندین ساعت درگیری این چهار تروریست به هلاکت رسیده و در ساعت سیزده ظهر امنیت به مجلس شورای اسلامی بازگشت.

 رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این حمله تروریستی تعدادی از مراجعه کنندگان و نیروهای حفاظت مجروح و به شهادت رسیدند.

 جاسمی در ادامه گفت:  چهار نفر مزدور استکبار، تروریستی - تکفیری  خود را به طبقه های چهارم و‌ پنجم که محل ساختمان اداری محل دفاتر نمایندگان رسانده و با هوشیار ی نیروهای حفاظت سپاه پاسداران به هلاکت رسیدند.


گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار