مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از بهره‌مندی 50 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه از طرح حمایت غذایی ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 06 June 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امید قادری امروز در جمع خبرنگاران، اظهارداشت:  در این طرح از 300 الی یک میلیون200 هزارریال وجه نقد برای خرید به مددجویان تعلق می گیرد، افزود: افراد می توانند اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه های طرف قرارداد مانند اسکاد، فرهنگیان، امکان، اتکا، رفاه، سپه، تعاونی های مصرف محلی، شهروند و تعاون روستایی تهیه کنند.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، طرح حمایت غذایی از امروز به صورت سراسری در کشور آغاز شده و شارژ ریالی کارت های مشمولین انجام می گیرد.

قادری خاطرنشان کرد: مشمولین طرح حمایت غذایی افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که از سوی ستاد این دستگاه ها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شده اند.

این مسئول با بیان اینکه سبد حمایت غذایی به تفکیک افراد خانواده و تا سقف یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال توزیع می شود افزود: به خانوارهای یک نفره حدود ۳۰۰ هزار ریال، ۲ نفره ۶۰۰ هزار ریال و برای خانوارهای سه نفره به بالا به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار ریال اضافه می شود.

وی یادآور شد: کنترل اطلاعات مشمولین توسط پرسنل دستگاه های حمایتی در سامانه طرح انجام می گیرد و مددجویان از مراجعه حضوری و تلفنی به دستگاه ها خودداری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار