آرزو مهرابی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزشی و پژوهشی جبهه ی نجات کرمانشاه( حمایت از کودکان کار) با بیان اینکه کودکان کار مجرم نیستند، گفت: کودکان کار قربانی حاشیه نشینی هستند که به دلایل مختلف از جمله فقر اقتصادی و ناتوانی والدین، در بیرون از خانه مشغول به کار می شوند.
کد خبر: ۴۳۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 06 June 2017
 آرزو مهرابی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: برخی از کودکان در حاشیه شهر با نام مستعار و بدون شناسنامه تا سن هیجده سالگی به زندگی خود ادامه می دهند، و عده ای توسط خانواده های خویش به در ازای دریافت مبلغی به گروههایی برای کار در خیابان ها و چهارراه ها اجاره داده می شوند.

وی اظهارداشت:  جبهه نجات کرمانشاه به عنوان یک‌انجمن مردم نهاد در راستای حمایت از کودکان کار تلاش می کند آسیب های اجتماعی در بین آنان کاسته شود و به کانون خانواده برگردند.

 معاون آموزشی و پژوهشی جبهه نجات کرمانشاه با اشاره به اینکه کودکان کار در معرض آسیب های اجتماعی از جمله اعتیادو به دام افتادن در باندهای توزیع مواد مخدر هستند، افزود: برخی از آنان توسط باندهای توزیع مواد مخدر  برای توزیع، حمل و فروش مواد مخدر بکارگرفته که موجب می شوند آنان به افرادنابهنجار در جامعه تبدیل شوند.

مهرابی اظهار داشت: کودکان کار نیز همانند دیگر کودکان دارای حقوق اجتماعی بوده و باید از خدمات دولت بهره مند شوند و مردم نباید به عنوان مجرم در چهارراه ها و خیابان ها به آنان نگاه کنند.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار