رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: دوومیدانی کرمانشاه روند رو به رشدی دارد و برنامه‌های این هیئت با جدیت ادامه یابد.
کد خبر: ۴۳۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 04 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،مصطفی باباملکی،در خصوص عملکرد دو و میدانی شهرستان کرمانشاه، اظهار داشت: بحث استعفای آقای حسین امیری از سمت هیئت دوومیدانی شهرستان کرمانشاه مطرح شده اما مورد موافقت ما قرار نگرفته و خواستار ادامه فعالیت ایشان در این هیئت هستیم.

وی عملکرد مدیریت هیئت دوومیدانی شهرستان کرمانشاه طی دو سال اخیر را مثبت دانست و گفت: دو و میدانی کرمانشاه روند رو به رشدی پیدا کرده، و حتی در رده بزرگسالان که سالیان پیش مدال نداشتیم، در این دوره صاحب مدال شدیم.

باباملکی بیان کرد: طی این مدت مدال های رنگارنگ کشوری در تمام رده‌ها کسب کردیم و تیم کرمانشاه در مسابقات آغاز فصل نائب قهرمان شد.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه استعدادیابی دو و میدانی کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز کارهای خوبی در بخش دختران و پسران انجام شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه  بااشاره به نزدیک شدن ایام اوقات فراغت دانش آموزان گفت: یکی از رسالت های ما غنی سازی اوقات فراغت است و دوومیدانی شهرستان از قبل در این حوزه کار کرده و تلاش ما بر این است که رشته‌های ورزشی را در مدارس ترویج دهیم.

وی افزود: با تلاش عوامل هیئت دوومیدانی کرمانشاه، مجموعه 15 خرداد را در اختیار دو و میدانی کاران قرار دادیم و بانوان دو و میدانی کار نیز از فضای این مجموعه بهره‌مند شدند و اگر ظرفیت باشد میتوانیم ساعات تمرین بیشتری برای بانوان لحاظ نماییم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار