فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی، فرا رسیدن ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را تسلیت گفت و سالروز قیام تاریخی 15 خرداد را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۳۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 04 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پیام سردار "منوچهر امان اللهی" آمده است: با گذشت 28 سال از عروج ملکوتی مصلح کبیر قرن و طلایه دار اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر، اندیشه های آرمانی آن بزرگوار نه تنها ملت ایران، بلکه عموم ملل آزاده و مصلح را در برگرفته است.

وی در ادامه متذکر شد: یادآوری فراق امام (ره) اگرچه دشوار و جانکاه است، اما جلوه ای است از پایمردی و اعتقاد راسخ آحاد جامعه، به خصوص نسل جوان به معارف گران سنگی که پرتو ایمان، غرور، خودباوری و امید را در دل انسانیت معاصر، فروزان کرده است.

این مقام ارشد انتظامی همچنین با گرامیداشت قیام تاریخی 15 خرداد، آورده است: یوم الله 15 خرداد 42 یادآور روزی است که یکی از حرکت های ماندگار مردمی در دفاع از اسلام در ایران شکل گرفت. روزی که به عنوان مبدأ نهضت امام (ره) و تجلی پیوند ناگسستنی توده های عظیم این دیار با ارزش های دینی و انقلابی، تا همیشه تاریخ خواهد درخشید.

سردار امان اللهی تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری مدبرانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) راه آن پیر فرزانه را با صلابت هرچه تمام می پیماید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با گرامیداشت فرا رسیدن بیست و هشتمین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، متذکر شده است: ایمان داریم که عاشقان آن یار سفر کرده در 14 خرداد با حضوری شکوهمند و تاریخی در مراسم سالگرد آن امام راحل، بار دیگر وحدت کلمه، یکپارچگی و انسجام خود را در حفظ آرمان ها و ارزش های ماندگار امام خمینی (ره) به جهانیان نشان خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار