مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 210 نیکوکار اردکانی حمایت 216 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.
کد خبر: ۴۳۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 03 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛یدالله مروتی بابیان اینکه ۸۱۷ خانواده نیازمند از خدمات کمیته امداد شهرستان اردکان استفاده می‌کنند، گفت: ۳۸۵ خیر اردکانی در طرح محسنین با این نهاد همکاری می‌کنند و در این خصوص ۸۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد در قالب ۱۲۷ نفر از حمایت مادی و معنوی حامیان در این طرح استفاده می‌کنند.

وی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی ناشی از فوت سرپرست، مشکلات تحصیلی و درمانی از مهم‌ترین مشکلات خانواده‌های ایتام بوده که خیران این طرح با حضور در عرصه محرومیت‌زدایی بستر توانمندی ایتام را فراهم کرده‌اند، هم‌اکنون ۸۹ یتیم از حمایت ۸۲۵ حامی نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام استفاده می‌کنند.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان بابیان اینکه خیران اردکانی سال گذشته بیش از 4میلیارد و 600 میلیون ریال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین مساعدت کردند، افزود: هم‌اکنون یک هزار و 210 نیکوکار اردکانی حمایت 216 نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل 300 هزار ریال به‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

مروتی بابیان اینکه سال گذشته بیش از ۳۵ میلیارد ریال در طرح‌های مختلف به نیازمندان کمک شده است، افزود: مردم شهرستان اردکان در بیش از ۴۵ طرح مشارکتی ازجمله طرح‌های اکرام ایتام، محسنین، صدقات، زکات، اطعام، کوثر، شفا، مفتاح الجنه، جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها، شوق زیارت، رضوان، فطریه و کفاره، نذر قربانی، عقیقه با این نهاد همکاری دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار