بیانیه تشکلهای اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل
آیا با علم به بلاتکلیفی اوضاع شهری زمان اضافی بخشیدن به روند انتخاب شهردار چه منفعتی را عاید می سازد؟! چرا انصراف برخی کاندیداها برای تصدی گری عنوان شهرداری، اینگونه مورد هجمه ی برخی عزیزان شد؟! آیا استفاده از حق طبیعی انصراف باید با اجازه یا هماهنگی قبلی برخی آقایان باشد؟!
کد خبر: ۴۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 05 June 2015

تشکلهای اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل با صدور بیانیه ای خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل، ضمن انتقاد از طولانی شدن زمان انتخاب شهردار اردبیل از رفتارهای غیر حرفه ای و غیر اصولی برخی اعضای شورا در جلسات انتخاب شهردار ابراز تاسف کزدند.

به گزارش تابناک اردبیل، در این بیانیه که عینا منتشر می شود آمده است:

« با درود و صلوات به روان پاک و مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام روح الله (رضوان الله تعالی علیه )،که بذر اقتدار و شهامت را در وجود ملت آگاه و صبور ایران اسلامی نهادینه ساخت و نشردهنده ی آن اندیشه ی والا که سرو قامت آن سلاله ی پاک است آن تفکر بی بدیل را چنان در روند انتقال قرار داد که جوانان امروزی دنباله رو آن تفکر و اندیشه ی ناب و رهرو انقلاب اسلامی ، ثمره ی مجاهدت ها و رشادت های شهیدان و امام شهیدان گردیده اند.

در این چند هفته ی اخیر شاهد انتخاب شهردار از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر دارالارشاد اردبیل هستیم؛که با توجه به علنی بودن این جلسات ،کمال تقدیر و تشکر از آن شورای محترم را داریم.

با رصد و بررسی دقیق و آگاهانه اینگونه استنباط می شود با طولانی تر شدن روند انتخاب، حقوق مردم شریف و ولایتمدارمان با ارتجاع گری توسط هیزم آوران معرکه قدرت در شعله ی آتش ناقضان عدالت و دموکراسی که خود شعار دهنده ی این مهم اند سوخته و هنوز تصمیمات و شور، در دوره ی بی اخلاقی و بی حرمتی های سابق سپری می شود.

حال ما تشکلهای دانشجویی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری وظیفه ی آگاهی رسانی صحیح به جامعه و پرسش از شما نمایندگان پارلمانی محلی را داریم خواستاریم، تا به چند سوال آمده در ذیل که موجب ابهام برای جامعه ی دانشجویی گردیده پاسخی شفاف و گویا داشته باشید.

- آیا تکیه بر بی اخلاقی ، بی حرمتی، افتراء و اتکا به تهدید همان امانت داری از آرای ملت است؟!

- آیا با علم به بلاتکلیفی اوضاع شهری زمان اضافی بخشیدن به روند انتخاب شهردار چه منفعتی را عاید می سازد؟!

- آیا چه دلیل موجه قانونی وجود داشت که انتخاب شهردار در جلسه ی رسمی به تعویق افتاد؟! یعنی هنوز قانع نشدید؟!

- چرا انصراف برخی کاندیداها برای تصدی گری عنوان شهرداری، اینگونه مورد هجمه ی برخی عزیزان شد؟!

- آیا استفاده از حق طبیعی انصراف باید با اجازه یا هماهنگی قبلی برخی آقایان حاضر باشد؟! یا منفعت هم، بندی از قانون است؟!

- آیا به نظر شما فرد کاندیدایی که با اعلام حضور خود به شهر و روند اداره ی آن دلسوزی می کند نباید خودش به میل خودش در صحن علنی حضور داشته باشد نه به دعوت شورای محترم؟! بعلت سنگر خدمت بودن نه قلعه ی قدرت!

- آیا مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی با حضور گسترده و حداکثری خود و حماسه آفرینی در 24 خرداد ماه 92 که مصادف با ایام نیز هست اثبات نکردند که از فضای بی احترامی و بی اخلاقی در جامعه بی زارند؟! پس چرا به ارزش های آحاد جامعه کم توجه و یا بی توجهی می شود؟!

- به نظر شما این صحیح است که برخی از کاندیداها به امید اخذ رای از خارج از شورا وارد گود شده اند؟!

در نهایت همانطور که مستحضرید موجودیت دانشجویان سوال است و مسئولان پاسخ منطقی و قانون مدارانه و بدور از منفعت طلبی.

با نهایت احترام و امید بر موفقیت های روز افزون بر شما اعضای محترم شورای اسلامی شهر در راستای حرکت به اعتلای شهری و آرزوی تعجیل در فرج حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا له الفداه و سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری.»

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضاموذنی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
انتخاب دیر ویا زودمهم نیست مهم انتخاب درخوراین شهراست وانتخابی که بوی سیاسی بدهدانتظارفردای بهتربرای اردبیل رویایی دست نیافتنی است کاش طوری گزینه انتخاب می شدندکه انتخاب بین خوب وخوبترمی بودنه مثل حالابا توجه به تجربه گزینه ها انتخاب بین بدوبدتراست واین شایسته شوراوشهراردبیل نیست کما اینکه هنوزهم دیرنیست سرپرستی الان درشهرداری هست که به لحاظ حضورمدیددرشهرداری بسان شهردارقبلی کارهابه نحواحسن اداره می کندواین نبایدبهانه ای برای یک تصمیم عجولانه باشدکه فردا شهرتاوان این تصمیم غلط را بدهدهرچندمهندس احمدی سرپرست فعلی شهرداری غایب بزرگ این گزینه هاست بطوریکه با تجربه ارزشمندحضوردرشهرداری می توانست ادامه کارهارا که خوددرمتن آنهابودبدون وقفه ادامه دهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار