فرماندار اسلام اباد غرب گفت: از ابتدای سالجاری به ۶طرح پشتیبان با اعتبار ۱۶۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که زمینه اشتغال ۳۳ نفر را فراهم کرده است.
کد خبر: ۴۳۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 02 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازمهر،افشین کریمی در جلسه شورای اشتغال شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت:همه دستگاههای دولتی در شهرستان موظف به برنامه ریزی و زمینه سازی  تحقق اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال درحوزه کاری خود هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری با این مضمون  مسیر حرکت مدیران را مشخص کرده وباید جدیت و پشتکار برای تحقق شعار سال مورد توجه همگان باشد گفت :از ابتدای سالجاری تاکنون به ۶طرح پشتیبان تحت عناوین پرورش بوقلمون،تولید و بسته بندی ترشیجات،پخت انواع نان،خیاطی و پرورش قارچ با اعتبار ۱۶۵  میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده که زمینه اشتغال ۳۳ نفر را فراهم کرده است.

 کریمی افزود: از محل تسهیلات خط اعتباری ریاست  جمهور برای اجرا و تکمیل ۵ طرح شامل مینی پالایشگاه،تولید لامپ ال ای دف ،پروار بندی گوساله ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان 
مصوب شده که تاکنون ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مجریان طرح پرداخت شده و با پرداخت کامل این تسهیلات برای ۲۱۵ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

فرماندار اسلام آباد غرب درادامه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون برای  ۲۴۴ نفر توسط دستگاههای اجرایی  شغل ایجاد شده و درسامانه ثبت نام شده اند.

کریمی گفت :در این جلسه  پرداخت تسهیلات برای طرح احداث جایگاه CNG با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۱۰ نفر و همچنین طرح تولیدی پوشاک با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۴ نفر به تصویب اعضای جلسه رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار