سوگواره‌ شعر آفتاب جماران به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ملکوتی امام راحل(ره)در شهرستان هرسین برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 02 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ سوگواره شعر آفتاب جماران از ویژه‌ برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) با حضور امام جمعه، معاون فرهنگی و مطبوعات، رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شاعران آیینی  در شهرستان هرسین برگزار گردید.

در ابتدای مراسم، حاج روح الله باقری، امام جمعه شهرستان هرسین در وصف ویژگی های اخلاقی و منحصر به فرد امام خمینی (ره) به ایراد سخن پرداختند. 

وی گفت: شما هنرمندان می توانید با هنر خود و شما شاعران با قلم خود،  شخصیت های انقلابی امام را بسیار متبحرانه به نسل جوان بشناسانید و این امر باید در جامعه بسترسازی فرهنگی شود.

سپس معاون فرهنگی و مطبوعات اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جهت برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه های خاصی تدارک دیده است.

جسری گفت: افتتاح نمایشگاه عکس ویژه رحلت امام خمینی (ره)، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره)، اجرای سوگواره شعر آفتاب جماران در شهرستان های صحنه، سنقر و کنگاور از ویژه برنامه های سالگرد رحلت امام خمینی (ره) است که در مرکز و شهرستان های استان کرمانشاه برگزار می شود. 

گفتنی است؛ ویژه‌نامه ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری و همچنین امام خمینی(ره) از دیدگاه متفکران جهان نیز در این ایام به صورت بروشور تهیه و توزیع می‌شود که هدف از این حرکت، یادآوری ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی و ابعاد شخصیتی امام (ره) است.   

یادآور می شود؛ کامران شاه علی، حسین خزایی، مریم مسرور، حبیب کیهانی، کرمعلی قربانی و مظفر درویش پور شاعرانی بودند که در این مراسم، به قرائت شعر پرداختند.

در پایان از خانواده گرانقدر شهید مدافع حرم، اکبر نظری به صورت ویژه تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار