سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب گفت: مرحله سوم بازشماری تعدادی از صندوق‌های اخذ رأی پنجمین دوره شورای شهر گیلانغرب آغاز شد.
کد خبر: ۴۳۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 31 May 2017
به  گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  تسنیم،فرهاد همتی از بازشماری مرحله سوم تعداد دیگری از صندوق‌های اخذ رأی مربوط به پنجمین دوره انتخابات شورای شهر گیلانغرب با نظارت 
فرماندار خبر داد و اظهار داشت: در مرحله اول و دوم بازشماری 20 درصد از صندوقهای أخذ رأی در شهرستان گیلانغرب بازشماری شد و اکنون وارد مرحله سوم بازشماری آراء شدیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه با بیان اینکه در دو مرحله بازشماری تغییرات خیلی محسوسی در نتیجه انتخابات حاصل نشد گفت: احمد رشیدی، فریاد پرهوده، علی الفتی، جهانگیر عزیزی و حشمت‌الله پرواز به عنوان اعضای اصلی و علی پرهوده، پوریا حشمتی و ایرج شیرزادیان به عنوان عضو علی‌البدل بیشترین آراء را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم همچنین 10 درصد دیگر از صندوقها از شعبات مختلف رأی‌گیری مورد بررسی و بازشماری قرار می‌گیرد افزود: به احتمال زیاد در نتیجه آراء نفرات اول تا پنجم تغییری صورت نگیرد اما به دلیل ایجاد تغییرات احتمالی این بازشماری انجام می‌شود.

همتی از صحت انتخابات پنجمین دوره شورای شهر سرمست از بخش گواور خبر داد و اظهار کرد: تنها بازشماری تعداد 10 درصد از صندوقهای بخش مرکزی شهرستان باقی مانده که به دلیل اعتراض 8 نفر از کاندیداها این امر نیز در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار