مجری پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه با اشاره به بدهی 9 میلیارد تومانی به پیمانکاران این پروژه، گفت: طی سال‌های اخیر فقط 56 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی آبشوران پرداخت شده است.
کد خبر: ۴۳۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 30 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،رضا بیگوند، با اشاره به آخرین وضعیت اعتبارات ساماندهی آبشوران، اظهار کرد: سال گذشته 11.6 میلیارد تومان اعتبار از دو محل اعتبارات ملی و سفر مقام معظم رهبری برای این پروژه به تصویب رسید.

وی ادامه داد: سال گذشته از سهم  7.6 میلیارد تومانی اعتبارات ملی تخصیصی دریافت نکردیم، اما برای چهار میلیارد تومان اعتبارات مصوب سفر مقام معظم رهبری تخصیص 100 درصدی در نظر گرفته شده که در حال طی کردن روند قانونی است.


بیگوند اعتبار مصوب ساماندهی آبشوران در سال 96 را نیز 7.5 میلیارد تومان اعلام کرد که هنوز تخصیصی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه از سال 91 ساماندهی آبشوران به شرکت آب منطقه‌ای سپرده شد، تصریح کرد: قرار بود طی سه سال 200 میلیارد تومان به این پروژه داده شود تا بتوانیم در مدت سه سال ساماندهی آبشوران را جمع کنیم.

مجری پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه مجموع اعتباراتی که از آن زمان تاکنون تخصیص داده شده را 56 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در سال‌های 91 و 92 هر سال 15 میلیارد تومان و در سال 93 نیز 19 میلیارد تومان به ساماندهی آبشوران داده شد و تخصیص اعتبار سال 94 نیز 6.5 میلیارد تومان بود.

وی پیشرفت کنونی پروژه ساماندهی آبشوران را به طور میانگین 45 درصد اعلام کرد و افزود: ما سه پیمانکار داریم که یک پیمانکار در میدان آزادگان، یک پیمانکار در مسیر میدان آزادگان تا سه‌راه برق و از پل دلگشا تا سه راه برق و یک پیمانکار نیز برای میدان وزیری به پایین، محوطه پارکینگ دادگستری و بخشی از کمربندی شرقی در حال کار هستند.

مجری پروژه ساماندهی آبشوران کرمانشاه با بیان اینکه پیمانکاران پروژه اکنون پای کار هستند اما به دلیل کمبود اعتبار قادر به پیشبرد پروژه نیستند، تاکید کرد: قرار شده اگر چهار میلیارد تومان مصوب سفر مقام معظم رهبری را دریافت کنیم، قطعه محوطه پارکینگ دادگستری و سه راه برق اجرایی شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار