هفته ششم لیگ دسته دوم کشور به پایان رسید؛
تابناک : مسابقات هفته ششم گروه جنوب شرقی از مسابقات دسته دوم فوتسال ایران یادبود حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.
کد خبر: ۴۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱ 03 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، در هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور،سالن پنج مرداد اراک میزبان دیدار تیم های سهند مرکزی و آنابتن قم بود. در نیمه اول تیم آنا بتن با دو گل از میزبان خود پیش افتاد تا تیم سهند به فکر جبران نتیجه باشد. اراکی ها در همان نیمه اول یک بار هم دروازه شاگردان غیاثی را گشودند اما در نیمه دوم آنابتنی ها توانستند اختلاف خود را با تیم سهند بیشتر کرده و با کسب این سه امتیاز و با توجه به استراحت در هفته پایانی، پرونده دور رفت خود را با ۱۱ امتیاز ببندند.

در دیگر دیدار این گروه تیم فوتسال سن ایچ ساوه که در پایان هفته گذشته در صدر گروه جنوب شرق قرارداشت در این هفته از بهترین فرصت خود در خانه استفاده نکرد و مقابل تیم پاسارگاد متوقف شد تا صدر جدول را موقتا از دست بدهد.شاگردان فرزانگهر بازی را بهتر آغاز کرده و با دو گل برتری به رختکن رفتند اما بازی انتحاری تیم پاسارگاد در نیمه دوم جواب داد و بازی ۳-۱ باخته در دقایق پایانی به تساوی ۳-۳ تبدیل شد. با توجه به اتمام بازی های آنا بتن قم، سن ایچ می تواند در صورت برتری در دیدار هفته پایانی نیم فصل اول را با صدرنشینی به پایان برساند 

گفتنی است تیم سهند مرکزی در هفته هفتم این مسابقات روز دوشنبه 18 خرداد ماه از ساعت 17 در سالن تختی شهرکرد میهمان تیم پاسارگارد این شهر خواهد بود و سن ایچ ساوه در سالن آزادی اصفهان به مصاف تیم رعد پدافند خواهد رفت.


نتایج سایر گروه ها به شرح زیر است:

گروه شمال شرق:

شهدای جلین گرگان ۴ – مقاومت قرچک ۳

چکاد آتیه جوان شهریار ۶– نوین کشاورز فریمان یک

مقاومت مشهد یک – آفاق فیروزکوه یک

گروه شمال غرب:

گالری آرمین آستارا ۵ – شهدای هفتم تیر سردشت ۳

شهرداری رشت۳ – شاهین کرمانشاه۳

مبل کریمی البرز ۵ – کلاسیک خرم آباد ۳

گروه جنوب شرق:

سن ایچ ساوه ۳– پاسارگارد شهرکرد۳

سهند مرکزی یک – آنابتن قم ۵

آرش نوین قم ۳– رعد پدافند اصفهان یک

گروه جنوب غرب:

مس رفسنجان ۷ – ۳ راه شهرسازی خرم آباد

نفت امیدیه ۲– مس کرمان صفر

تخت جمشید مرودشت ۴ – سلطان یزد ۳

یک تساوی و یک شکست حاصل تلاش نمایندگان استان در لیگ دسته دوم فوتسال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار