امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه محتوای انقلاب باید حفظ شود، گفت: خدمات موثر راهیان نور باید استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۴۳۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 25 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، ، آیت‌الله شیخ‌مصطفی علما در مراسم اختتامیه راهیان نور سال95 و  تجلیل از دست‌اندکاران وخادمان راهیان نور استان که صبح امروز در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار شد، اظهار داشت: حفظ شعائر و برنامه‌های فطری یکی از اصولی است که از سوی خداوند هدایت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حماسه عاشورا و ماندگاری اثر آن به عنوان الگو جوامع اسلامی، تاکید کرد: تلاش در مسیر فعالیت‌های فرهنگی در کشور از جایگاه والایی بهره‌مند است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های استکبار بی‌اعتبار کردن ارزش‌های انقلاب است، خاطرنشان کرد: باید با چنگ و دندان از محتوای انقلاب و اسلام مراقبت کنیم و در این مسیر از همه توان استفاده کنیم.

علما به منویات مقام معظم رهبری در راستای فعالیت‌های فرهنگی در کشور اشاره و عنوان کرد: خدمات فرهنگی در راهیان نور باید استمرار داشته و این حرکت‌های فرهنگی حفظ شود تا نسل آینده‌ساز ما با ارزش‌های انقلاب آشنایی بیشتری پیدا کنند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: سخنرانی‌های امام راحل(ره) برای حفظ خط و مشی انقلاب بود و امروز مقام معظم رهبری در راه روشنگری جامع بیانات ارزشمندی دارند.

علما با اشاره به تأثیر فرهنگ و هنر در مسیر زنده نگهداشتن ارزش‌های انقلاب، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محتوا دارد که امام(ره) در قالب آن بر حفظ اسلام تاکیدات فراوانی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار