فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: فتح خرمشهر درس های بزرگی را برای ما به همراه داشت.
کد خبر: ۴۲۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 24 May 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،، سردار بهمن ریحانی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که امروز(سوم خرداد)به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظانی برگزار شد، از روز فتح خرمشهر به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی یاد و  اظهار کرد: فتحخرمشهر در سال ۶۱ و در عملیات بیت المقدس اوج و قله افتخارات نظام در جریان سالهای دفاع مقدس بود.

ریحانی با تاکید بر جایگاه فتح خرمشهر در پیروزی‌های نظام،  تاکید کرد: اگرچه ما معتقدیم خرمشهر را خدا آزاد کرد، اما قطعا این پیروزی در سایه جانفشانی‌ رزمندگان اسلام و پشتیبانی مردم بدست آمده است.
 
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: فتح خرمشهر فتح خاک نبود، بلکه فتح ارزش ها بود.

وی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر درس های بزرگی را برای ما به همراه داشت، اظهار کرد: فتح خرمشهر نشان داد اگر جامعه و کشوری اراده، ایثار و مقاومت داشته باشد هیچ قدرتی توان ضربه زدن به آن را ندارد و هیچگاه شکست نخواهد خورد.

 ریحانی با تاکید بر نقش پشتیبانی‌های مردمی چه در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و چه در سال های بعد از آن و عرصه‌های مهم و سرنوشت سازی مثل سالهای دفاع مقدس ادامه داد: ملت ما ملتی سرافراز و پیروز است که با تکیه بر توان خود با آهنگ حرکت پرشتابی به سمت پیروزی‌ها خواهد رفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار