رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گفت: امروز سربازان جايگاه والايي در نيروهاي مسلح دارند و به تعبير مقام معظم رهبري (مدظله العالی) کارکنان ناجا مجاهدان في سبيل الله هستند.
کد خبر: ۴۲۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" در جلسه هدايت سياسي سربازان وظيفه فرماندهي انتظامي استان که در نمازخانه ستاد انتظامي کرمانشاه برگزار شد، به اهميت جايگاه سرباز در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران اشاره کرد و گفت: افتخار همه مسئولان جمهوري اسلامي اين است که سرباز نظام اسلامي هستند. 

وي ضمن اشاره به تفاوت جايگاه سرباز در نظام جمهوري اسلامي ايران و نظام طاغوت خاطرنشان کرد: امروز سربازان جايگاه والايي در نيروهاي مسلح دارند و به تعبير مقام معظم رهبري (مدظله العالی) کارکنان ناجا مجاهدان في سبيل الله هستند.

رئيس عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه در ادامه افزود: مردم در روز 29 اردیبهشت ماه با حضور خود حماسه سياسي ديگري را آفریدند و اکنون دشمان از این حضور گسترده ناراحت هستند.

حجت الاسلام حسینی تاکيد کرد: دو مسئوليت اصلي سربازان وظيفه در روند انتخابات، شرکت در رأی گیری به عنوان يک واجب شرعي و نیز برقراري نظم و امنيت در سطح جامعه بود که به شایستگی انجام شد و این حضور آگاهانه دشمنان نظام را مأیوس کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار