رئیس اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه قیمت هرکیلو حلیم در ماه مبارک رمضان امسال را 7500 تومان اعلام کرد و گفت: برای رفاه حال همشهریان امسال حلیم درجه دو با قیمت 5000 تومان نیز عرضه خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،بهروز مرادیان ، اظهار کرد: در ایام ماه رمضان طرح ضیافت را اجرا خواهیم کرد که بر اساس آن حلیم و انواع آش با قیمت پایین‌تری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: نرخی که برای حلیم امسال در نظر گرفته شده 7500 تومان است که این نرخ مصوب آذر سال گذشته است و برای رمضان امسال هیچ افزایشی در قیمت اعمال نکردیم.

رئیس اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه یادآوری کرد: این در حالیست که افزایش در قیمت گندم و گوشت داشته‌ایم و بعد از ماه رمضان احتمالا قیمت حلیم به 8500 تومان برسد.

مرادیان افزود: امسال برای رفاه مردم و اقشار ضعیف، حلیم درجه دو که کیفیت کمی پایین‌تری دارد نیز با نرخ هر کیلو پنج هزار تومان عرضه خواهد شد و تشخیص نوع مرغوبیت حلیم نیز با کمیسیون بازرسی اتحادیه است.

وی قیمت هر کیلو آش رشته را نیز در ماه رمضان 6000 تومان اعلام کرد و ادامه داد: این در حالیست که قیمت مصوب واقعی آش رشته نیز 7000 تومان بود و برای رفاه مردم، آش را با قیمت پایین‌تر عرضه می‌کنیم.

رئیس اتحادیه کبابی‌های کرمانشاه خاطرنشان کرد: قیمت مصوب هر کیلو آش عباسعلی هم 10 هزار تومان است که در این ایام کیلویی 8000 تومان عرضه خواهد شد.

مرادیان در خصوص قیمت ظرف حلیم و آش نیز اظهار کرد: توصیه ما این است که مردم حتما ظرف همراه داشته باشند و از ظرف یکبار مصرف حتی گیاهی استفاده نکنند.

وی همچنین از شهروندان خواست حلیم و آش را از کسبه دارای پروانه خریداری کنند و ازمراکز موقت و سیار، نانوایی‌ها، دستفروشان و... حلیم نخرند، زیرا اتحادیه هیچ نظارتی بر مراکز غیرمجاز ندارد و اگر مشکلی رخ دهد مسئولیت آن با خود افراد است.

مرادیان تعداد مرکز دارای مجوز عرضه کباب و حلیم شهر کرمانشاه را 250 مورد دانست که در این ایام به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می‌گیرند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار