مسؤول تنظیم بازار محصولات و نهادهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه ضیافت به منظور تامین مایحتاج مردم در آستانه ماه مبارک رمضان از عصر امروز تا هفتم خرداد در محل دایمی نمایشگاه‌های کرمانشاه برپا است.
کد خبر: ۴۲۸۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،علی‌اصغر بهمنی‌پور ، اظهار داشت: تامین اقلام مصرفی خانواده‌ها و تنظیم بازار در آستانه ماه مبارک رمضان در دستور کار مسؤولان استانی است.

مسؤول تنظیم بازار محصولات و نهادهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به تهیه 840 تن برنج وارداتی اشاره و بیان کرد: قیمت هر کیلو از این برنج وارداتی اختصاص یافته به استان برای مصرف کننده دو هزار 700 تومان است.

وی با اشاره به اختصاص 530 تن گوشت قرمز به استان،  اضافه کرد: قیمت گوشت قرمز درب انبار 22 هزار تومان است و برای مصرف کنندگان در شهر کرمانشاه 22 هزار و 500 تومان و دیگر شهرستان‌های تابع استان به دلیل بعد مسافتی 22 هزار و 700 تومان است.

بهمنی‌پور به تهییه 560 تن گوشت مرغ منجمد اشاره و خاطرنشان کرد: قیمت گوشت مرغ منجمد درب انبار پنج هزار و 300 تومان و شهر کرمانشاه پنج هزار و 775 تومان و دیگر شهرستان‌ها نیز پنج هزار و 800 تومان اعلام شده است.

این مسؤول با اشاره به سهمیه یک‌هزار و 295 تنی شکر به استان، یادآور شد: قیمت هر کیلو شکر درب انبار دو هزار 500 تومان است و برای مصرف‌کنندگان استان دو هزار و 885 تومان تعیین شده است.

وی به برپایی نمایشگاه محصولات اساسی مردم از عصر امروز تا هفتم خردادماه جاری اشاره کرد و افزود: نمایشگاه ضیافت به منظور تامین مایحتاج مردم در آستانه ماه مبارک رمضان در محل دایمی نمایشگاه‌های کرمانشاه(بوستان شاهد) برپا است.

بهمنی‌‌پور متذکر شد: مواد دامی مانند لبنیات و گوشت قرمز، گوشت مرغ و ... در این نمایشگاه در 10 غرفه به طور مستقیم و بدون واسطه به مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

مسؤول تنظیم بازار محصولات و نهادهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه از نظر توزیع مواد غذایی در این استان محدودیتی وجود ندارد، گفت: طبق روال گذشته مواد غذایی در فروشگاه‌های معتبر استان از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی کارکنان و... عرضه می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار