مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از افتتاح صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با هدف تقویت بنیه مالی و اشتغال مددجویان خبر داد و گفت: سال گذشته با 75 میلیارد تومان این نهاد حمایتی پنج هزار و 475 شغل ایجاد کرده است.
کد خبر: ۴۲۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین خدرویسی ، از افتتاح صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در این استان خبر داد و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با هدف تقویت بنیه مالی و اشتغال مددجویان اقدام به افتتاح این صندوق کرده است.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت به منظور رفع نیاز مددجویان و کمک به توانمند‌سازی و اشتغال فقرا، ایتام و افراد زیرپوشش با مصوبه هیأت امنا کمیته امداد کشور و مجوز بانک مرکزی در استان کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: سال گذشته 64 میلیارد تومان از محل منابع بانکی و یازده میلیارد تومان از محل منابع صندوق امداد و ولایت و همچنین منابع داخلی کمیته امداد یعنی در مجموع با 75 میلیارد تومان پنج هزار و 475 شغل ایجاد شده است.

خدرویسی از خیران و شهروندان خواست در راستای تقویت بنیه مالی و منابع صندوق امداد ولایت استان نسبت به افتتاح حساب قرض‌الحسنه با هر رقمی اقدام کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار