مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان کرمانشاهی را تا ۳۱ مرداد اعلام کرد.
کد خبر: ۴۲۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،سلیمان محبی ، با اشاره به آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان کرمانشاهی در مدارس گفت: کار ثبت‌نام دانش‌آموزان از اول خرداد آغاز شده و تا ۳۱ مرداد ماه ادامه دارد.

وی افزود: کلاس‌ اولی‌ ها باید پیش از ثبت نام در مدارس به پایگاه‌های سنجش سلامت معرفی شده و پس از انجام اقدامات لازم نسبت به ثبت‌نام در مدارس اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: چنانچه دانش‌آموزی طرح سنجش سلامت را در پایگاه‌های مذکور انجام نداده باشد، در مدارس ثبت‌نام نمی‌شود.

وی از فعالیت ۲۰ پایگاه سنجش سلامت در استان خبر داد و گفت: ۶ پایگاه در مرکز استان و ۱۴ پایگاه نیز در سایر شهرستان‌ها فعالیت دارند و سنجش سلامت دانش‌آموزان کلاس اولی را عهده دار خواهند بود.

محبی از پیش بینی ثبت نام بیش از ۳۰ هزار دانش آموز کلاس اولی در استان طی سال تحصیلی ۹۶-۹۷ خبر داد و تعداد ثبت نام شدگان رد سال گذشته را حدود ۲۹ هزار نفر اعلام کرد.

وی، اشاره ای نیز به ثبت نام دانش‌آموزان در سایر مقاطع تحصیلی داشت و گفت: تنها در صورت تغییر مقاطع تحصیلی و تغییر مدرسه دانش آموز نیاز به ثبت نام مجدد دارد و در سایر موارد نیاز به این کار نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام دانش آموزان پایه تحصیلی متوسطه اول و دوم  و همچنین دانش آموزان در حال تحصیل ر رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش پس از اعلام نتایج امتحانات آنها خبر داد.

وی در خصوص دانش آموزانی که نتایج آنها شهریور اعلام خواهد شد نیز گفت: این دانش آموزان باید پس از کسب نتایج نهایی امتحانات خود در مدارسی که ظرفیت داشته باشد ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار