فرماندار کرمانشاه گفت: مطابق قانون به شکایات کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شوراها رسیدگی خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 23 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،فضل‌الله رنجبر  اظهار کرد: طبق قانون افرادی که به نحوه برگزاری انتخابات شوراها معترض باشند، از مهلت انتشار آگهی انتخابات به مدت 48 ساعت (دو روز) فرصت دارند تا شکایات خود را با مستندات به همراه نام، نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس تحویل ستاد انتخابات شهرستان بدهند.

 رنجبر ادامه داد: پس از اتمام مهلت ثبت شکایات، هیئت اجرایی و هیات نظارت شهرستان به مدت پنج روز فرصت دارند با تشکیل جلسه نسبت به بررسی شکایات اقدام کرده و نتیجه را اعلام کنند.

 فرماندار کرمانشاه با اشاره به انتشار آگهی نتایج انتخابات شوراهای شهر کرمانشاه در روز گذشته(اول خرداد)، یادآوری کرد: هنوز مهلت دریافت شکایات کاندیداهای معترض به اتمام نرسیده است.

وی ادامه داد: تاکنون بین 40 تا 50 نفر از کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه شکایت خود را تحویل داده‌اند.

رنجبر در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال بازشمارش آرای بخشی از صندوق‌ها وجود دارد، تصریح کرد: تصمیم گیری در این خصوص با فرمانداری نیست و هیئت های اجرایی و نظارت اختیارتصمیم گیری‎‌های این چنینی را دارند.

فرماندار کرمانشاه در ادامه از کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه و هوادارانشان خواست تا اخبار را تنها از مراجع رسمی رصد کنند و به شایعات فضای مجازی در این خصوص بی اعتنا باشند.

 وی تاکید کرد: کاندیداها و هوادارانشان باید فضا را به سمت قانونی برده و به شایعات دامن نزنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار