نایب رییس اتاق اصفهان از تشکیل کمیسیون ویژه معادن در این دوره اتاق خبر داد و گفت: به دلیل اینکه نقش معادن در اقتصاد استان اصفهان حائز اهمیت است و در حوزه سنگ واحدهای فراوری معدنی بسیاری وجود دارد کمیسیون ویژه معادن در اتاق تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 02 June 2015


به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایسنا- منطقه اصفهان، مصطفی رناسی در ششمین جلسه کارگروه بررسی کمیسیون‌های اتاق اصفهان تصریح کرد: این کمیسیون دارای کمیته‌های تخصصی سنگ‌های تزیینی، صنایع معدنی، کانی‌های فلزی و غیر فلزی است .

وی افزود: تشکیل کمیته‌های فولاد، نساجی، صنعت چاپ، خدمات فنی و مهندسی، انرژی، نفت و گاز و پتروشیمی، بازیافت، صنعت طلا و جواهرآلات و صنایع غذایی ذیل کمیسیون صنایع اتاق تشکیل می‌شود.

رناسی از تغییر نام کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی به کمیسیون کشاورزی، آب و محیط زیست خبر داد و گفت: تعداد 9 کمیسیون تا کنون به تصویب کارگروه رسیده است و پس از برگزاری یک جلسه پیشنهاد جامع به هیئت نمایندگان جهت تصویب ارایه می‌شود.

وی عضویت در کمیسیون‌ها و کمیته‌ها را منوط به عضویت در اتاق بازرگانی دانست و گفت: برای اعضای این کمیته شرایطی برای عضویت در اتاق فراهم می‌شود تا طی مدت کوتاهی نسبت به کارت بازرگانی یا عضویت اقدام کنند .

وی تاکید کرد: حضور فعالان اقتصادی در اتاق و عضویت در آن باعث تقویت پارلمان بخش خصوصی در همه مجامع خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار