مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از اواخر هفته آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 21 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از اواخر هفته آغاز خواهد شد و تا پایان ماه مبارک ناک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: در قالب این طرح نظارت بر عرضه کالا و خدمات اساسی مورد نیاز مردم صورت می‌گیرد و اقلام پرمصرف غذایی در اولویت هستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گوشت، مواد پروتئینی، لبنیات، برنج، شیرینی، حلیم و زولبیا و بامیه و... را از جمله اقلامی دانست که در اولویت نظارت قرار دارد.

جودکی تاکید کرد: بر نحوه ارائه خدماتی مانند خدمات نانوایی‌ها نیز نظارت می‌شود تا مردم برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز مشکلی نداشته باشند.

وی ادامه داد: نظارت‌ها به چند شیوه انجام می‌شود و علاوه بر روند معمول گشت‌های نظارتی که تعزیرات حکومتی دارد، گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها مانند سازمان صنعت، معدن و دانشگاه علوم پزشکی و ... را هم خواهیم داشت.

به گفته این مسئول، در کتار گشت‌ها، رسیدگی به شکایاتی که از سوی مردم می‌رسد هم در دستور کار خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف را به تعزیرات حکومتی و یا تلفن 124 در میان بگذارند.

جودکی گفت: تلاش می‌کنیم بازار ماه رمضان بازاری آرام و بدون تخلف برای مردم باشد و مشکلی برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز خود نداشته باشند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار