فرماندار ثلاث باباجانی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات برای نظام و کشور خیر و برکت می‌آورد.
کد خبر: ۴۲۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 19 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی اکبر اکبری ، از استقبال گسترده مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز از یازده شعبه شهری و چند شعبه روستایی بازدید داشتم و همه شعب مملو از جمعیت بود.

وی با بیان اینکه استقبال مردم بیشتر از دوره‌های گذشته است، پیش‌بینی کرد مشارکت مردم ثلاث باباجانی در این دوره انتخابات بیش از 75 درصد باشد.

فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به زمانی که تا پایان مهلت قانونی رای گیری باقی مانده، از مردم خواست حضور خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و در همین ساعت بعدازاظهر که ازدحام کمتر است رای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

به گفته این مسئول، در شهرستان ثلاث باباجانی 62 شعبه اخذ رای با 172 صندوق در نظر گرفته شده است.

اکبری خاطرنشان کرد: پس از پایان موعد قانونی رای گیری، در کوتاه‌ترین زمان شمارش آرا انجام خواهد شد و نتایج بر اساس روند قانونی کشور اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم و امنیت انتخابات کاملا برقرار است و امکانات و تعرفه نیز به اندازه کافی در شهرستان داریم.

فرماندار ثلاث باباجانی در پایان به مردم توصیه کرد، در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند و گفت: حضور حداکثری مردم باعث خیر و برکت برای نظام و کشور خواهد شد و اقتدار نظام را در بعد داخلی و خارجی تقویت می‌کند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار