به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کار ورفاه اجتماعی استان داود یاوری اظهار داشت:در فضای کنونی جوامع روابط عمومی های به مانند گذشته نقش تشریفاتی ندارند بلکه خود یک رسانه و سامانه مشورتی برای مدیران و یک عنصر اصلی برای ارتقا و پیشرفت سازمان محسوب می شوند .
یاوری با بیان اینکه روابط عمومی ها وظیفه ای سنگین و پیچیده بر عهده دارند افزود: ظرایف کار روابط عمومی قابل رویت نیست و بسیاری از فعالیتهایی که تحت عنوان جلسه، همایش، خبر و از این دست به چشم می خورد دارای لایه های پنهانی هستند که فعالان روابط عمومی آن را مدیریت، سازماندهی، ارایه و اطلاع رسانی می نمایند روابط عمومی ها دیگر ابزار دست مدیران نیستند بلکه رسانه مدیر و عملکرد پرسنل و سازمان می باشند اگر ناکارآمد باشند سازمان فرسوده میگردد و اگر کارآمد باشند سازمان با انگیزه و پرنشاط و امیدوار قدم بر می دارد و جامعه هدف اطمینان پیدا میکند دولتمردان در حال اجرای برنامه های هدفمند برای آینده می باشند و همین مساله امید را در جامعه هدف سازی میکند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه عنوان داشت: کار روابط عمومی تنها به ساعات کار اداری خلاصه نمی شود و در تمام طول شبانه روز وقتی سایر همکاران از کار
موظفی فارغ میگردند روابط عمومی های سازمان ها، بدلیل مسایل و رخدادهای پیرامون در تکاپوی ارایه بهترین راهکارها برای سازمان خود در روز بعد هستند.
یاوری در خاتمه گفت: امروز فرصت را غنیمت می شمارم و از همکاران تلاشگر خود در روابط عمومی قدردانی نموده و با احترام به همه ارتباط گران و کارگزاران روابط عمومی و خبرنگاران و رسانه ها که در اطلاع رسانی بموقع برنامه های تدوین شده دولت قدم برداشته اند درود میفرستم و ان شاالله این همدلی ها به تقویت اعتماد و ارتباط پایدار و همدلی بیشتر
مردم بیانجامد.
گفتنی است: همزمان با 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از کارکنان روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با حضور مدیران و روسای و همکاران این اداره کل تقدیر بعمل آمد.