رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: یک‌هزار و 674 صندوق آرا به 727 حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۴۲۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،فضل‌الله رنجبر ، اظهار داشت: تمامی برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه از آماده شدن صندوق‌های آرا برای روز انتخابات خبر داد و گفت: یک‌هزار و 674 صندوق آرا به حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی با فراهم کردن تعرفه‌‌ها به تعداد نیاز هر شعبه اخذ رای اشاره و بیان کرد: 727 شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه 29 اردیبهشت‌ماه کار رای‌گیری را انجام می‌دهد که از این تعداد 450 شعبه اخذ رای مختص شهر است که 14 شعبه از آن به صورت سیار و مابقی مربوط به حوزه‌های روستایی در خدمت شهروندان است.

رنجبر با اشاره به فعالیت 10 هزار عوامل اجرایی، نظارتی، نیروی انتظامی و... در انتخابات پیش‌رو در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: صندوق‌های اخذ رای، 28 اردیبهشت‌ماه تحویل فرمانداری‌ها داده می‌شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه روز جمعه، 29 اردیبهشت‌ماه راس ساعت هشت صبح کار رای‌گیری از شهروندان انجام می‌شود، تصریح کرد: هماهنگی‌های هیأت‌های نظارت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و هیأت‌های نظارت پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه به خوبی انجام شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار