امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر معتقد است: حماسه سیاسی 29 اردیبهشت یاس و نا امیدی دشمنان نظام را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۴۲۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،ملا عبدالله غفوری، با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات، اظهار کرد: با حضور گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 
ماه دشمنان جرات چپ نگاه کردن به کشور ما را نخواهند داشت.

وی شرکت در حماسه 29 اردیبهشت ماه را وظیفه آحاد ملت عنوان کرد و افزود: ایرانیان در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب با حضور گسترده در صحنه‌های سرنوشت ساز در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کرده و این بار نیز با حضور با شکوه خود برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این مرز و بوم اضافه خواهند کرد.

امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر تصریح کرد: حضور پرشور و با نشاط در انتخابات مایه امیدواری دوستان بوده و یاس و دلشکستگی و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: آنهایی که به هر دلیل قصد حضور در انتخابات را ندارند باید بدانند که حضور کمرنگ در انتخابات آب در آسیاب دشمن ریختن است و زمینه نفوذ بیگانگان را فراهم می‌کند.

غفوری با بیان اینکه انتخابات نظام را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد، افزود: جامعه اهل سنت استان در تمامی عرصه های سرنوشت ساز پیروزی انقلاب و پس از آن در کنارسایر هموطنانمان حضور داشته و دوشادوش آنان در مناسبت های مختلف حضور پرشوری داشته اند و این بار نیز مصمم به حضور با شکوه در انتخابات هستند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر در ادامه از  همه مردم خواست تا در انتخابات حضور پرشور و آگاهانه داشته و در انتخاب رئیس جمهور شایسته و اصلح بکوشند تا زمینه توسعه 
هرچه بیشتر ایران اسلامی فراهم شود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار