سرپرست فرمانداری شیراز گفت: مردم شهر شیراز برای متکدیان مهمان نوازی نکنند تا بتوانیم آنها را به استانهای خودشان باز گردانیم.
کد خبر: ۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷ 10 February 2015

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیات پور عصر سه شنبه در حاشیه مراسم گازرسانی به روستا های بخش دودج در جمع خبرنگاران بیان کرد: مهمان نوازی مرد شیراز برای متکدیان زمینه ای ایجاد کرده که روز به روز شاهد افزایش تعداد فعالیت آنان از استان های دیگر باشیم و امروزه برای مردم شیراز معضلات عمده ای را ایجاد کرده است.

وی بابیان اینکه از نگاه مسئولان استان متکدیان واقعی افرادی نیستند که بخواهند فقر خود را به نمایش بگذارند افزود: مردم بایدآگاه باشند که این افراد تنها فرصت طلبانی بیش نیستند وعدم مهمانوازی مردم باعث می شود که تعداد آنان کاهش یابد.

سرپرست فرمانداری شیراز از مردم شیراز خواست نسبت به برخورد های عاطفی آنان واکنشی نشان ندهند تا بتوانیم در جمع آوری کتکدیان برخورد جدی تری داشته باشیم.

بیات پور فعالیت متکدیان در شیراز را تیمی و باندی توصیف کرد و افزود: گزارش شده در بسیاری از موارد متکدیان حتی از مردم شیراز جیب بری کرده و آنان را با مشکلات عمده ای مواجه کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع فرهنگ کار و اشتغال در شهرستان شیراز اشاره کرد و گفت: تلاش داریم از سال آینده تمامی اصناف طبق ساعات مشخصی نسبت به شروع و تعطیلی فروشگاه های خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار