فرماندار هرسين گفت:لزوم انتخاب افراد متخصص در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ضروری است.
کد خبر: ۴۲۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 13 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فرمانداری هرسین،امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر هرسين درخصوص جايگاه انتخابات در قانون اساسي ، لزوم انتخاب افراد متخصص در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و مشاركت حداكثري مردم در انتخابات سخناني را ايراد نمود.

شاه آبادي در جريان سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر هرسين عنوان كرد : انتخابات از مهمترين نعمت هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است و در قانون اساسي سهم مهمي از قدرت حاكميت خود را در غالب انتخابات مختلف در اختيار مردم قرار داده است.

فرماندار هرسين ادامه داد : در بحث انتخابات رياست جمهوري 6 نفر از كانديداها مورد تأييد شوراي محترم نگهبان قرار گرفته اند و حال در مرحله تبليغات قرار دارند و مردم مي بايست با بررسي برنامه هاي مدون آنان فرد مورد نظر خود را انتخاب كنند.

وي افزود : در مجموع حدود 2000 نفر با رعايت كامل امانت عوامل اجرايي ، نظارت ، بازرسي و امنيتي انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در شهرستان هرسين هستند.

شاه آبادي به ذكر اهميت و جايگاه شوراهاي اسلامي شهر و روستا و تأثير مستقيم آن در زندگي مردم پرداخت و اظهار داشت : جمهوري اسلامي اين پارلمان هاي محلي را با استفاده از ظرفيت قانون اساسي ايجاد كرد تا مردم امور مختلف شهر ها و روستاها را با شرايط بهتري اداره كنند.  

فرماندار هرسين در پايان سخنانش بيان داشت : انجام رفتارهاي قومي و قبيله اي و طايفه گرايي در انتخابات  همواره نقش منفي و پيامدهاي مخربي را در توسعه و پيشرفت شهرها و روستاها داشته است و مردم براي داشتن آينده اي بهتر و شهرها و روستاهايي آباد بايد از پرداختن به اين رفتارها بپرهيزند و از حق تعيين سرنوشت خود حداكثر استفاده را داشته باشند 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار