استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: ماموریت اصلی ما در سال‌ جاری، تلاش در جهت تحقق شعار سال است و دو موضوع تبریز ۲۰۱۸ و احیای دریاچه ارومیه دقیقا در این راستا است.
کد خبر: ۴۲۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 11 May 2017
اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای اداری استان، با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت ولی عصر(عج)، اظهار کرد: در بسیاری از کشورها، چند ماه مانده به انتخابات کارها به تعطیلی کشیده می‌شود اما در کشور ما هر کاری در جای خود بوده و همه مسئولان مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: آن‌چه در سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفته، آمادگی برای میزبانی تبریز ۲۰۱۸ است که در این راستا نیز ستاد ملی تبریز 2018 تشکیل شد، اولین جلسه نیز در هفته جاری در تهران برگزار شد و بر اساس آن امروز بناست جلسه ستاد استانی را با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار کنیم.

جبارزاده افزود: از اوایل به روی کار آمدن دولت یازدهم، احیای دریاچه ارومیه به عنوان اولویت کاری دولت قرار گرفت و کارهایی در این راستا انجام شده و در حال انجام است، هر روز ما را به احیای کامل آن امیدوارتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در نشست کارگروه احیای دریاچه ارومیه، گزارش‌های بسیار خوبی توسط مسئولان مربوطه ارائه شد و در شورای اداری نیز بیشتر مباحث به تبریز ۲۰۱۸ و احیای دریاچه ارومیه اختصاص داده می‌شود.

جبارزاده اضافه کرد: ماموریت اصلی ما در سال‌ جاری، تلاش در جهت تحقق شعار سال است و دو موضوع تبریز ۲۰۱۸ و احیای دریاچه ارومیه دقیقا در این راستا است.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان گفت: با احیای دریاچه ارومیه، این زیست‌گاه می‌تواند از مراکز تولید اشتغال و افزایش تولیدات کشاورزی شود.

وی افزود: تبریز در سال ۲۰۱۸ به عنوان یک شهر فرهنگی گردشگری آماده می‌شود که موجب ایجاد اشتغال و جذب گردشگر خواهد بود.

جبارزاده همچنین با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، امنیت استان را حاصل تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دانست و گفت: اگر در سال‌های اخیر استان آذربایجان شرقی به‌عنوان استان برتر از نظر امنیتی شناخته شده در سایه تلاش همه نیروهای مسلح و تلاشگران عرصه امنیت بوده است.

در پایان این نشست معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از استاندار آذربایجان شرقی به عنوان استاندار زیست‌محیطی تقدیر کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :