مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵ 08 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،منصور فتاحی، اظهار داشت: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه برگزار می شود و در این نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و تولیدی مردمی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها ترویج روحیه خودباوری و فرهنگ کار با شعار ما می‌توانیم است، خاطرنشان کرد: همه ما برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید تلاش کنیم و در این راستا طرح‌هایی با توجیه اقتصادی و بازدهی مناسب در یک بررسی کارشناسی و با مشاوره کارشناسان مجرب انجام گرفته است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با تصریح بر اینکه دهکده اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه یکی از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی استان کرمانشاه است، از تولید قارچ‌، گیاهان دارویی، پرورش بلدرچین‌، ماهی‌های زینتی و... در این دهکده خبر داد و گفت: اجرای مجموعه اقداماتی که با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام می‌گیرد در این محل صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه پنج طرح عمرانی در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است، متذکر شد: این طرح‌ها شامل افتتاح 2 خانه معلم در شهرستان سرپل‌ذهاب و روستای داراب‌دره از توابع کرمانشاه، راه‌اندازی غسال‌خانه در شهرستان هرسین، بهره‌برداری از 2 مسجد در شهرستان صحنه و روستای گرم‌بار کرمانشاه بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار