رئيس هیأت‌‌ فوتبال استان قم خبر داد
رئيس هیأت‌‌ فوتبال استان قم گفت: نخستين جلسه هم‌انديشي مديران مدارس فوتبال با هدف برنامه‌ريزي مناسب به منظور پوشش اوقات فراغت تابستان سال جاري در قم برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۴۲۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹ 08 May 2017
به گزارش تابناک قم، کریم بهرامی ‌اظهار کرد: روزهای پایانی سال تحصیلی 96 – 1395 در راه است و بالطبع بار دیگر با آغاز فصل تابستان موضوع اوقات فراغت و پر کردن صحیح، با برنامه و اصولی آن از سوی خانواده‌ها مهمترین موضوع جامعه خواهد بود.

وی ادامه داد: در جامعه امروز که نسل جوان در صورت مواجه با بیکاری به شدت تهدید می‌شود، یکی از مهمترین مشغله خانواده‌ها در تمام سطوح جامعه این است که چگونه اوقات فراغت فرزندان خود را به بهترین شکل ممکن پر کنند تا مبادا فرصت‌های استفاده از این اوقات به تهدید تبدیل شود.

رئیس هیأت‌‌ فوتبال استان قم بیان کرد: ورزش و فوتبال یکی از مهمترین رشته‌هایی است که هر ساله در فصل تابستان و اوقات فراغت مورد توجه خانواده‌ها قرار دارد و نونهالان، نوجوانان و جوانان بسیار زیادی با اشتیاق خود و خانواده به سمت و سوی این رشته ورزشی گرایش دارند.

وی تصریح کرد: تمام مراجعه‌ها در این ایام خاص به سوی مدارس فوتبال و فوتسال است و هیأت‌‌ فوتبال به عنوان متولی این رشته‌ها هر ساله در آستانه اوقات فراغت اقدام به برگزاری جلسات مختلف برای ساماندهی و سازماندهی مدارس فوتبال می‌کند تا بهترین خدمات به هم‌استانی‌های عزیز و خانواده‌های علاقمند به این رشته ارائه شود.

بهرامی بیان کرد: به همین منظور امروز نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس فوتبال در سال 1396 در تالار اجتماعات مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌شود و در این جلسه شرایط صدور مجوز فعالیت مدارس فوتبال  در سال 1396 به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بررسی تقویم مسابقات و فستیوال‌های سال جدید و بررسی آیین‌نامه و دستورالعمل مسابقات و فستیوال‌ها سال 1396 از جمله دیگر مباحث این نشست هم‌اندیشی است که امیدوارم در نهایت به نتایج خوبی برای ارائه بهترین خدمات به همشهریان و هم‌استانی‌ها برسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار