نماینده مردم بروجرد گفت: : مناظره های پخش شده طی دو هفته گذشته بیشتر شبیه تریبون آزاد بود و برخی از کاندیداهای به هیچ عنوان پاسخ سئولات مردم و مجری را نمی دهند.
کد خبر: ۴۲۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱ 07 May 2017
عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در خصوص اینکه"  برخی کاندیداها به جای پاسخ به پرسش های مردم متاسفانه وارد فضای هیجانی و حتی مسائل غیر مرتبط با سئوال می شوند" اظهار داشت: مناظره های پخش شده طی دو هفته گذشته بیشتر شبیه تریبون آزاد بود و برخی از کاندیداهای به هیچ عنوان پاسخ سئولات مردم و مجری را نمی دادند و به مسائل غیر مرتبط و حاشیه ای می پرداختند.


وی با بیان اینکه برخی کاندیداها به بیان نظرات و تفکرات خود آنهم خارج از موضوعات پرسش شده مشغول بودند،تصریح کرد: مطالب و پاسخ های در این مناظره ها مطرح می شد که دقیقا فرافکنی، حاشیه ای و غیر مرتبط با خواست مردم بود و باید این طریقه در مناظره های بعدی اصلاح گردد.


عضو کمیسیون اجتماعی با تاکید بر اینکه اینهمه خارج از بحث و موضوعات صحبت کردن و مسائل حاشیه ای را وارد بحث های جدی و کلان کشور کردن به هیچ وجه شایسته نظام و کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیست، گفت: تا حد معمولی مسائل حاشیه ای مسلما در مناظرات وارد می شود، ولی برخی کاندیداهای بیش از اندازه معمول به مسائل غیر مرتبط  و غیر اساسی می پردازند که اینگونه رفتارها مورد پسند مردم نیست.


وی تاکید کرد: کاندیداها باید در مناظره ها دقت کنند که مسائل گفته نشود که به اصول و مبانی اساسی کشور صدمه وارد کند و باعث ایجاد مشکلات برای نظام دشمن شاد کردن گردد.


گودرزی افزود: برخی گفتار و کلمات مطمئنا بازی کردن در زمین دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و نباید از افرادی که قرار است رئیس قوه مجریه گردد سر بزند.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در مناظرات سیاست ها و اصول و مبانی انقلاب اسلامی کاملا لحاظ شود و با اقدامات و حرف های حاشیه ای به آن صدمه وارد نکرد،‌ بیان داشت: کاندیداها قرار است که امور کشور را به دست بگیرند و باید به اصول و ارزش های نظام پایبند باشند و از اصل انقلاب و نظام دفاع کنند نه اینکه مشکلات را ایجاد کنند.


نماینده مردم بروجرد در پایان افزود: متاسفانه برخی در مناظره ها طوری رفتار می کنند که باعث ایجاد هیجان کاذب در بین مردم می شود و به جای اینکه احساسات مردم را تحریک کنند، باید پاسخ های اقناع کننده برای مردم داشته باشند.




منبع: خانه ملت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار