تابناک تهران - بهترين هاي اين فصل با شايستگي به فينال رسيده اند و حالا سوداي جام دارند. نفت و ذوب آهن دو تيمي كه در فصل جاري با عملكرد فوق العاده خود شايسته ترين تيم هاي فصل محسوب مي شوند. دو تيم در انديشه آنند تا با كسب موفقيت در فينال و قهرماني پايان بندي شيريني براي يك فصل خوب داشته باشند.
کد خبر: ۴۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۳ 01 June 2015
تهران امروز ميزبان آخرين بازي فصل فوتبال ايران است. نبردي تماشايي كه يك حسن ختام جذاب و هيجان انگيز براي فصل پرتلاطم فوتبال ايران محسوب مي شود. اين يك دوئل تمام عيار است. 

دوئلي با زنگ زرد و سبز كه البته به آبي و قرمز مي گرايد. دوئلي با دو نام بزرگ و البته موفق در فصل جاري. دو نامي كه البته به اندازه شايستگي شان، قدر نديدند هر چند كه همه چشم ها را خيره كردند. فينال جام حذفي فينال بهترين هاي اين فصل فوتبال ايران است.

بهترين هاي اين فصل با شايستگي به فينال رسيده اند و حالا سوداي جام دارند. نفت و ذوب آهن دو تيمي كه در فصل جاري با عملكرد فوق العاده خود شايسته ترين تيم هاي فصل محسوب مي شوند. دو تيم در انديشه آنند تا با كسب موفقيت در فينال و قهرماني پايان بندي شيريني براي يك فصل خوب داشته باشند.

نقطه عطف اين بازي تقابل نيمكت هاست. نبرد ميان بهترين مربيان اين فصل ليگ برتر. عليرضا منصوريان برابر يحيي گل محمدي. دو مربي جوان متعلق به نسل مربيان جديد فوتبال ايران. نكته مستتر در تقابل اين دو عقبه آنهاست. منصوريان مردي كه خاستگاهش استقلال بوده و يحيي گل محمدي كه اتيكت قرمز به او الصاق شده است. دو مردي كه با اين عقبه رنگي تقابلشان به دربي نيمكت ها تعبير شده است و از همين رو جذابترين دوئل فينال را رقم خواهند زد.

شاگردان علی منصوریان دراین فصل گل کاشتند و با کسب مقام سومی لیگ و همچنین راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نشان دادند می توان با اعتماد به جوان ها چه کارهای بزرگی را انجام داد. ذوب آهن هم با یحیی گل محمدی به اعتقاد بسیاری از کارشناسان بهترین فوتبال ایران را بازی کرد و اگر در نیم فصل اول، می توانستند امتیازات بیش تری جمع آوری کنند؛ حالا رتبه ای به مراتب بهتر از چهارمی کسب می کردند.

نفت و ذوب آهن در لیگ برتر دو بار رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل آن یک تساوی صفر-صفر در تهران و یک پیروزی 5-3 در اصفهان به سود تیم میزبان بود. پیروزی ای که شاید یکی از دلایل اصلی قهرمان نشدن نفت در لیگ چهاردهم بود.

حالا باید ببینیم کدام تیم می تواند به قهرمانی در این بازی ها برسد. ذوبی ها پیش از این یک بار قهرمان جام حذفی شده اند ولی نفت تاکنون در هیچ رقابت رسمی ای به قهرمانی دست پیدا نکرده است.

در فینال جام حذفی، دو سرمربی جوان و موفق فصل برای قهرمانی تلاش و رقابت می کنند. یک طرف یحیی گل محمدی با ذوب آهن و طرف دیگر علیرضا منصوریان با نفت و و هرنتیجه ای که رقم بخورد، یک مرد موفق قهرمان ایران می شود تا بار دیگر لیاقت های نسل جوان فوتبال ایران در مربیگری اثبات شود. نسلي كه به آينده آن سخت دل بسته ايم. قهرماني از نسل آينده.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار