رئيس هیأت‌‌ همگاني استان قم خبر داد
رئيس هیأت‌‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از آغاز فعاليت‌هاي ورزش همگاني و قهرماني رشته يوگا براي علاقمندان به اين رشته خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 06 May 2017
به گزارش تابناک قم، رسول حسن‌یزدی اظهار کرد: هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی همانگونه که از عنوان آن مشخص است در حوزه همگانی این عرصه مهم اجتماعی ماموریت دارد اما در کنار فعالیت‌های همگانی در بخش قهرمانی چند رشته نیز فعال هستیم.

وی ادامه داد: ما مهمترین اولویت کاری هیأت‌‌ را تلاش برای جذب حداکثری مردم به فعالیت در ورزش همگانی قرار داده‌ایم تا جامعه‌ای با نشاط، سلامت و پویا داشته باشیم، ورزش صبح‌گاهی را راه‌اندازی کرده‌ایم و آقایان و بانوان با امکانات خوب در این قسمت فعالیت می‌کنند، ضمن اینکه با پیگیری از طریق دستگاه‌های مرتبط چندین فضای شهری به امکانات همگانی تجهیز شده‌اند و قم از نظر امکانات همگانی وضعیت خوبی دارد.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم افزود: در چند رشته نیز امکان فعالیت در حوزه قهرمانی برای ورزشکاران زیر مجموعه این هیأت‌‌ وجود دارد که ما برای آن نیز تلاش می‌کنیم، خوشبختانه در سال قبل مقام‌های خوبی نصیب هیأت‌‌ و ورزش قم شد و امسال نیز حتما ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه از برگزاری جلسه هم‌اندیشی برای توسعه رشته یوگا در قم خبر داد و ابراز کرد: نخستین جلسه هم‌اندیشی رشته ورزشی یوگا با حضور مربیان و فعالان این رشته در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد و در آن به بررسی فعالیت‌های رشته یوگا در سال 95 پرداخته شد.

حسن‌یزدی عنوان کرد: همچنین در این جلسه برنامه‌های جدید این رشته در سال 96 بررسی شد و جا دارد از تلاش‌های آقای موسایی مسئول کمیته یوگا قم تشکر کنیم، ضمن اینکه با توجه به تجربیات و فعالیت‌های سرکار خانم هدایتی، وی به عنوان سرپرست کمیته یوگا معرفی شد و در پایان به حاضرین در جلسه به قید قرعه هدایایی اهدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی استان قم در گرفت مدارک دوره مربیگری یوگا که در سال 90 برگزار شده بود، طبق وعده قبلی اقداماتی به منظور فعال شدن و ساماندهی این رشته در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور جلسه‌ای ویژه فعالان این رشته به ویژه کسانی که در این رشته به عنوان مربی در مراکز و باشگاه‌ها مشغول به فعالیت هستند برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار