اولین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان با حضور مسئولین استانی،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان ورزشی در همزمان با روز جهانی کارگر درکرمانشاه آغاز و در پایان هفته به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۱۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 06 May 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کار و رفاه اجتماعی استان،داود یاوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن حضور در مراسم اختتامیه اولین جشنواره ورزش بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بازنشستگان ذخایری ارزشمند هستند که کمی قبل تر از ما به جامعه خدمت نموده اند. آنان عمر و جوانی خود را که مهمترین سرمایه شان بوده را برای اعتلا و آبادانی ایران عزیز به کار گرفتنه اند و امروز نیز با روحیه و انگیزه در سایر عرصه ها برای افتخار آفرینی آماده اند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه افزود: استان کرمانشاه افتخار آن را دارد که از تجارب جمع کثیری از بازنشستگان کشوری و لشکری در استان بهره مند است .

یاوری با اشاره به این دوره از مسابقات تصریح کرد: به منظور حفظ و ارتقای سطح نشاط و سلامت در این قشر عزیز صندوق بازنشستگان کشوری و لشکری استان کرمانشاه با همت اداره ورزش و جوانان برای اولین بار اقدام به برگزاری این دوره از مسابقات در بین آقایان و خانمها در 5 رشته ورزشی تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، شطرنج و شنا نمود که در این جشنواره از نفرات برتر این مسابقات تجلیل خواهد شد.

جلیل رحیمی صدر مدیر کل صندوق بیمه بازنشستگان کشوری استان کرمانشاه نیز در ادامه با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقات گفت: استان کرمانشاه از لحاظ سرانه ورزش در بین 

بازنشستگان از سطح پایینی برخوردار بود که با همت پیشکسوتان ورزشی در بین بازنشستگان و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان توانستیم ضمن برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی برای بازنشستگان 14 هزار نفر ساعت سهمیه آموزش از سوی سازمان فنی و حرفه ای را به این قشر اختصاص دهیم که امیداواریم این گونه مسابقات در استان تداوم داشته باشد.

رحیمی افزود: این آموزشها ویژه بازنشستگان و خانواده های ایشان می باشد و در این راستا می توانیم از ظرفیت های خوب و تجارب ارزشمند بازنشستگان در رشته های مختلف و انتقال آن به نسل جوان بهره بگیریم.

گفتنی است: در این مراسم فرماندارکرمانشاه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل فنی و حرفه ای، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مدیران ارشد استان حضور داشتند که از 
برترینهای هر یک از رشته های یادشده با اهدای لوح و هدایایی تقدیرشد.

شایان ذکر است: در ا ین جشنواره برنامه های متنوعی توسط گروه ناشنوایان آوای دستان اجرا شد و هدایایی به هر یک از آنان توسط مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار