مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از فروش نفت‌گاز به مرزنشینان در شعاع 20 کیلومتری خبر داد و افزود: فروش نفت‌گاز به کامیون‌های عراقی و مرزنشینان شعاع 20 کیلومتری استان از برنامه‌های اجرایی این شرکت در سال 96 است.
کد خبر: ۴۱۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،سید‌رمضان هاشمی، اظهار داشت: سال گذشته مصرف فرآورده‌های نفتی شامل بنزین(461 میلیون لیتر) سه درصد رشد داشته، نفت سفید(165 میلیون لیتر) و نفت‌گاز(695 میلیون لیتر) به ترتیب یک و 12 درصد کاهش یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه کل فروش جایگاه‌های سی.ان.جی در سال گذشته را 695 میلیون لیتر عنوان و تصریح کرد: افزایش مصرف در جایگاه‌های سی.ان.جی در حدود 6 درصد معادل 239 میلیون لیتر بنزین بوده است.

وی با بیان اینکه تمایل مردم بیشتر به سمت استفاده از سوخت‌های پاک است، گفت: 74 جایگاه سی.ان.جی در استان راه‌اندازی شده است که دو باب از آن در مرز پرویزخان برای عرضه نفت‌گاز به کامیون‌ها در حال فعالیت است.

هاشمی از فروش نفت‌گاز به مرزنشینان در شعاع 20 کیلومتری خبر داد و افزود: فروش نفت‌گاز به کامیون‌های عراقی و مرزنشینان شعاع 20 کیلومتری از برنامه‌های اجرایی این شرکت در سال 96 است.

این مسؤول با بیان اینکه امسال این طرح در راستای کاهش قاچاق سوخت انجام می‌گیرد، اضافه کرد: فروش نفت‌گاز به مرزنشینان در شعاع 20 کیلومتری علاوه بر کاهش قاچاق سوخت، درآمدزایی نیز برای مرزنشینان به همراه دارد.

هاشمی در خصوص تعیین نرخ عرضه سوخت توسط مرزنشینان، یادآور شد: نرخ عرضه سوخت متاثر از عواملی نظیر نرخ فروش سوخت در کشور مقابل، نرخ قاچاق سوخت در مرز و نرخ فوب خلیج فارس است که قیمت‌های مصوب ترکیبی از این نرخ‌ها به اضافه سودی برای مرزنشینان تعیین می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار