مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، گفت: در فروردین ماه امسال با تلاش های صورت گرفته ۱۰۲ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شد.
کد خبر: ۴۱۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 06 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از شبستان حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات خوب کمیته امداد در ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان تحت پوشش بهن گفت: تاکنون با حمایت های این نهاد حمایتی 55 هزار فرصت شغلی برای مددجویان فراهم شده است.
 
وی همچنین از تخصیص13 میلیارد و 830 میلیون ریال برای ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان خبر داد و ادامه داد: تسهیلات ارائه شده به مددجویان به صورت قرض الحسنه است.
 
به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، هدف از اعطای تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان خودکفایی آنها و ایجاد اشتغال پایدار است.
 
خدرویسی خاطرنشان کرد: در فروردین ماه امسال با تلاش های صورت گرفته 102 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمانشاه ایجاد شد.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه ازسوی کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از ایجاد شغل مشاوره های تخصصی و فنی به مددجویان ارائه می شود، افزود: این اقدامات در راستای پایداری طرح های اشتغال پایدار است.
 
وی اضافه کرد: فرصت های شغلی برای مددجویان در زمینه صنایع دستی، دامپروری و خدمات بود و تسهیلات ازمحل اعتبارات قرض الحسنه بانک های عامل استان تامین و به مددجویان پرداخت شده است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار