دانش آموزان امروز سرمایه های واقعی جامعه فردا هستند لذا بر این اساس برای فراهم آوردن شرایط مناسب علمی و تربیتی تلاش می کنیم
کد خبر: ۴۱۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 06 May 2017
احمدعلی فرجیان پور در جشن الفبا و پایان سال تحصیلی مدارس غیردولتی آینده سازان شوشتر که با حضور دانش آموزان، اولیا و معلمان در تالار معلم شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دانش آموزان امروز سرمایه های واقعی جامعه فردا هستند. لذا بر همین مبنا است که برای ایجاد یک بستر مناسب علمی، آموزشی و تربیتی تلاش و کوشش می کنیم.

وی افزود: ما همیشه سعی داریم با انجام برنامه ریزی های مناسب و بهره گیری از مشارکت دانش آموزان و اولیاء آنها در تحقق اهداف آموزشی، پرورشی و پیشرفت دانش آموزان مدل و الگوی بسیار موثری ارائه دهیم.

موسس مدارس غیر دولتی آینده سازان شوشتر از کسب مقام استانی و راهیابی دو نفر از دانش آموزان این موسسه به جشنواره کشوری جابر بن حیان خبر داد و گفت: با تلاش و کوشش دانش آموزان و حمایت اولیا و مربیان دو نفر از دانش آموزان بعد از کسب مقام استانی در جشنواره جابربن حیان به جشنواره کشوری راه یافتند‌.

وی اذعان داشت: بنده همچون یک باغبان با دیدن ثمر و موفقیت گلهای خود(دانش آموزان) خوشحال هستم و به خود، مربیان و دانش آموزان این موسسه افتخار می کنم.

فرجیان پور با اشاره به برگزاری این جشن تصریح کرد: چنین روزها با برگزاری این آیین ها یکی از بهترین و زیباترین روزهای زندگی هر دانش آموز است زیرا که در ذهن آنها خاطره ای زیبا و ماندگار می شود.

حسنعلی راسخ مدیر دبستان در ادامه خطاب به اولیا و دانش آموزان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پایان سال تحصیلی خواندن کتاب فراموش نشود، خانواده ها سعی کنند فرزندان خود را با کتاب انس دهند و علاوه بر کتابهای درسی آنها را به خواندن کتابهای داستانی، علمی، مذهبی و ... تشویق کنند.

در این آیین از دانش آموزان برتر و فعال که در برنامه های مختلف از ابتدای سال تاکنون از لحاظ درسی، جشنواره جابر، مسابقات قرآنی و خواندن نماز تلاش کرده بودند با اعطای هدایا تقدیر شد. 
گفتنی است قرائت قرآن، اجرای سرود، دکلمه، موسیقی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار