با حضور عموهای فیتیله ای؛
مدیر فرهنگسرای کودک و آینده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره غنچه های امید با حضور عموهای فیتیله ای خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶ 05 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،حمید صادقی در این باره اظهار کرد: امسال دومین سالی است که جشنواره غنچه های امید ویژه مهدکودک ها و پیش دبستانی‌های سطح شهر و حاشیه شهر مشهد برگزار شد و 16 اردیبهشت ، به کار خود پایان می دهد.
 وی ادامه داد: این جشنواره در دو بخش کودکان و مربیان فعالیت خود را شروع کرد، در بخش کودکان مخاطبان در قالبهای سرود ،دکلمه،روخوانی و روانخوانی قرآن ودر بخش مربیان مهدهای کودک در قالبهای قصه گویی، بازی و خلاقیت به رقابت پرداختند.  نخستین دوره  این جشنواره در سال گذشته برگزار شد و دومین جشنواره آن امسال هم با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام رضا علیه السلام انجام شد.
صادقی افزود: داوریهای جشنواره در بهمن و اسفند اجرا شد و تاپایان نیمه دوم اسفند 95، توسط داوران مشهدی، برترین ها معرفی و 
از برگزیدگان در 16 اردیبشت 96  تقدیر می شود.
   مدیر فرهنگسرای کودک و آینده با بیان اینکه هدفی که در این جشنواره دنبال می شود شخصیت دهی به کودکان است، ادامه داد: وقتی که کودکان اشعار و سرودها و فعالیتهای خود را در مقابل داوران و جمع اجرا میکنند ،می توانند خود را بسنجند و در آینده در مراحل سخت تر خود را نشان دهند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته تنها شرکت کنندگان در جشنواره، کودکان بودند ولی امسال علاوه بر کودکان، مربیان آنها نیز با ارائه اثر در قالبهای مختلف، داوری می شوند، گفت: یکی از معضلات مربیان ما، دچار شدن به روزمرگی ست که برگزاری این جشنواره به 
پویا شدن و خلاقیت آنان نیز کمک می کند.
 صادقی از اهدای هدیه به تمامی  هزار و 800 کودک حاضر در این مراسم خبر داد و گفت: تقدیر و ارائه جایزه به برندگان در 16 اردیبهشت 96 با حضور عموهای فیتیله ای در سالن شهدای مجتمع آیه ها از ساعت 16 تا 18انجام می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار